DSpace talpykla

Naršyti pagal pavadinimą

Naršyti pagal pavadinimą

Rūšiuoti pagal: Tvarka: Rezultatai:

  • Burinskas, Aidas (2022-06-15)
    Teorinėje darbo dalyje analizuojama įvairių autorių nuomonė, susijusi su krovinių pervežimo valdymu, bendrąja logistikos grandine ir transportavimo atlikimu. Analitinėje darbo dalyje yra supažindinama su įmonės išorine ...
  • Pukevičiūtė, Gabija (2020-06-29)
    Teorinėje dalyje aptariama paslaugos samprata, paslaugų kokybės gerinimo būdai. Analitinėje dalyje atlikta įmonės veiklos charakteristika, mikro ir makro aplinkų analizė, pateikiama SSGG analizė ir vartotojų nuomonės ...
  • Pryšmantaitė, Jovita (2019-06-11)
    Teorinėje dalyje išanalizuojami marketingo apibrėžimai, pateikiama marketingo komplekso reikšmė. Aprašomos svarbiausios rėmimo komplekso sąvokos ir kiekvieno elemento sudedamosios dalys. Pateikiami pavyzdžiai, nauda ...
  • Zimblys, Liudvikas; Toliušis, Paulius (2020-06)
    Darbo tema yra aktuali, nes degalinėms, veikiančioms konkurencinės rinkos sąlygomis, kuomet kiekvienas vartotojas gali laivai rinktis kur pirkti, svarbu įvairiomis priemonėmis didinti savo konkurencingumą rinkoje, tam, kad ...
  • Sadovskis, Eimantas (2020-06-25)
    Teorinėje dalyje aptariamos pardavimų ir prekybos sampratos, nagrinėjama kokią įtaką pardavimai daro įmonėje, aptariami svarbiausi pardavimo skatinimo marketingo priemonėmis metodai bei nagrinėjama vartotojų elgsena. ...
  • Murauskaitė, Jorūnė; Raškauskas, Edvinas (2019-06-13)
    Teorinėje šio darbo dalyje pateikiama informacija apie organizacijos įvaizdžio sampratą skirtingų mokslinės literatūros autorių požiūriu. Taip pat palyginami skirtingi organizacijos įvaizdžio kūrimo modeliai. Analitinėje ...
  • Dzimidavičiūtė, Laura (2018-07)
    Mano baigiamojo darbo tema – UAB „Rūta“ pakuočių dizainas. Šia tema buvo sukurta vienos konstrukcijos, bet kintančių grafinės išraiškos pakuočių sistema su apibendrinančiu maišeliu, kaip pasiūlymas atnaujinti esamas UAB ...
  • Norutytė, Edita (2018-07)
    Baigiamojo darbo tema yra UAB “Rūta” šventinės saldainių pakuotės skirtos Šv. Velykų rinkiniams. Šia tema buvo sukurta išskirtinė konstrukcija ir grafikos pakuočių sistema, kaip konceptualus pasiūlymas UAB “Rūta” saldainių ...
  • Nedzvedzkas, Dainius (2020-06-26)
    Teorinėje darbo dalyje analizuojami teoriniai klientų lojalumo didinimo aspektai. Antroje darbo dalyje pateikiama parengta metodologija, analizuojami anketinės apklausos metu gauti duomenys, šie susisteminami, pateikiamos ...
  • Krašinskaitė, Deimantė (2022-06-09)
    Pirmoje baigiamojo darbo dalyje yra atliekama mokslinė literatūros analizė, išnagrinėjama kas yra įvaizdis, jo sudedamosios dalys, B2B įmonės įvaizdžio ypatumai bei įvaizdžio kūrimas ir jo stiprinimo etapai. Antroje ...
  • Stulginskaitė, Evelina; Pavilenis, Laymonas (2021-05-27)
    Nuolat kintančios verslo sąlygos, konkurencijos rinkoje didėjimas, skatina naudojamos marketingo komunikacijos, kuria siekiama prisiderinti prie kliento poreikių, informuoti juos ir pritraukti, skatinti jų lojalumą, plėtrą ...
  • Alekna, Ainis (2021-06-15)
    Pirmame skyriuje aptariama marketingo komunikacija socialinėje žiniasklaidoje. Antrame skyriuje pateikiami UAB „Serfas“ marketingo komunikacijų tyrimo rezultatai. Trečiame pateikiami marketingo komunikacijų socialinėje ...
  • Palavenis, Lukas (2023-06-08)
    Teorinėje dalyje apibrėžiama marketingo komunikacijų ir integruotų marketingo komunikacijų samprata, jų priemonės, daroma įtaka vartotojų elgsenai bei planavimas. Analitinėje dalyje apibūdinama UAB ,,Spalvotos pramogos“ ...
  • Galminas, Ignas (2020-06-23)
    Kiekviena įmonė privalo turėti planą, kuris apima įmonės misijos, vizijos, nustatymą, įvaizdžio formavimą; marketingo situacijos tyrimą: stiprybių, silpnybių, grėsmių ir galimybių analizę, jos apibendrinimo ir pateikimo ...
  • Krikštanaitė, Paulina (2022-06-15)
    Pirmoje darbo dalyje remiamasi moksliniais šaltiniais aprašoma logistikos samprata, logistikos sritys. Apibrėžiama paslaugos samprata ir jos klasifikavimas. Pateikiami kokybės apibrėžimai. Taip pat teorinėje dalyje ...
  • Bacvinkaitė, Sandra (2021-06-15)
    Teorinėje dalyje aptariama paslaugos ir paslaugos kokybės sąvokos ir savybės, aprašomi skirtingi paslaugų kokybės vertinimo modeliai. Analitinėje dalyje aprašomos įmonės paslaugos verslui, kokybės tyrimo metodai, gauti ...
  • Krikštanis, Martynas (2020-06-22)
    Marketingo komunikacijos priemonių teorinė analizė atliekama teorinėje dalyje. Analitinėje darbo dalyje pateikiama UAB „Tamro“ įmonės situacijos analizė ir empirinis verslo klientų nuomonės tyrimas. Projektinėje dalyje ...
  • Mačiunskas, Aurimas (2021-06-07)
    Teorinėje darbo dalyje, bus aptariama Lietuvos įmonių rinkos, dabartinė esama situacija, konkurencingumo veiksniai, komunikacijos priemonės ir jų nauda didinant konkurencingumą. Analitinėje dalyje bus pateikta informacija ...
  • Eimutiėnė, Gintė (2020-06-26)
    Baigiamąjį darbą sudaro trys dalys: pirmojoje darbo dalyje pateikiama organizacijų verslo plėtros teorinė apžvalga: organizacijos verslo plėtros apibūdinimas, verslo plėtros veiksnių sistema, plėtros strategijų apibūdinimas ...
  • Jakštas, Simas (2022-06-15)
    Teorinėje darbo dalyje aprašomi teoriniai transporto sistemos aspektai, aprašoma kokį vaidmenį atlieka transportas tiekimo grandinėje, aprašomi neigiami faktoriai bei jų atsiradimo priežastys transportavimo procese. ...