DSpace talpykla

Naršyti pagal pavadinimą

Naršyti pagal pavadinimą

Rūšiuoti pagal: Tvarka: Rezultatai:

  • Jakubauskas, Edvinas (2019-06)
    Baigiamajame darbe projektuojamas naujas kompiterinins tinklas įmonės x
  • Gintautas, Lukas (2022-06)
    Baigiamajame darbe sukuriamas kompiuterinio tinklo valdymo ir monitoringo sistemos prototipas.
  • Šeduikis, Jonas (2021-06)
    Dažna įmonė ar įstaiga turi savo atskira kompiuterinį tinklą, kuris sujungia visus įstaigos ar įmonės pastate esančius įrenginius į vieną tinklą. Sėkmingam įmonės augimui užtikrinti reikalinga sklandi kompiuterinio tinklo ...
  • Rajunčius, Aironas (2023-01-19)
    „Shashkes“ yra skaitmeninė klasikinių stalo žaidimų šaškių versija, tačiau su unikaliais patobulinimais. Šiame žaidime žaidėjai varžysis originalioje lentoje su naujomis taisyklėmis, pridedant netikėtumo ir strategijos. ...
  • Sirvidas, Nedas (2023-01-19)
    Darbo tikslas – sukurti kompiuterinį žaidimą Unity (WebGL) programos pagalba, taip pat išsiaiškinti žaidimo kūrimo ypatumus ir teoriškai geriausiai veikiančius monetizavimo būdus pritiakyti projekte.
  • Meškauskas, Justas (2018-06-19)
    Darbo tikslas – sujungti ir pademonstruoti studijų metu įgytas žinias ir sukurti kompiuterinį žaidimą. Analitinėje darbo dalyje yra atliekamos įžvalgos apie dabartinę populiariųjų žaidimų rinką, nagrinėjama, kas šiuo metu ...
  • Augulis, Airidas (2023-06-20)
    Studentas Airidas Augulis. Kompiuterinio žaidimo „Valorant“ paskyrų internetinės parduotuvės ir reklamos priemonių kūrimas. Baigiamasis darbas. Vadovas Mindaugas Zmitrulevičius. Užsakovo „MB Jornis“ pasiūlyta pagrindinė ...
  • Klimavičius, Eimantas (2020-01-21)
    Remiantis „we pc“ (Video Game Statistics, 2019) duomenimis žaidimų rinka kasmet auga ir 2018 metais bendrai uždirbo 122 milijardus eurų. Nauji žaidimai tampa vis sudėtingesni ir reikalauja vis daugiau pastangų bei technologinių ...
  • Vanagas, Vilmantas (2019-06)
    Kiekvienas žmogus gyvenantis šiame amžiuje žino kas yra kompiuterinis žaidimas, dalis jų mėgaujasi leisdami savo laisvą laiką žaisdami juos, todėl kompiuterinių žaidimų paklausa visados auga. Didžioji dalis žaidimų žanrų ...
  • Diržinskaitė - Ulbikienė, Gintarė (2019-06)
    Darbe analizuojama esama įstaigos kompiuterinio tinklo situacija, įskaitant kompiuterius bei serverius. Analizuojama, kokius įrenginius galima naudoti, kuriuos pakeisti, palyginami skirtingi įrenginiai, iš kurių parenkami, ...
  • Kazlauskaitė, Vytautė (2020-07-09)
    Drabužių kolekcija „Foozle“ (liet.žaidimo pabaiga) įkvėpta jauno žmogaus laisvalaikio, pomėgių ir pramogų aktualumo šiuolaikiniame technologijų pasaulyje, sukoncentruota į kompiuterinių žaidimų vartotoją. Kolekcijos idėją ...
  • Čalka, Mindaugas (2024-01-24)
    Autorius: Čalka, Mindaugas. „Kompiuterių ir elektronikos prekių elektroninė parduotuvė“. Programų sistemų programos baigiamasis darbas 6531BX041. Baigiamojo darbo vadovas: dr. Montvilas, Marijus. Kauno kolegija, Technologijų ...
  • Senkus, Germantas (2021-06-21)
    Baigiamojo darbo tema – Kompiuterių ir telekomunikacijos įrangos remonto paslaugų reklaminio katalogo kūrimas. Šiame darbe viskas aprašoma apie katalogą, kuris yra kuriamas įmonei, siekiant pritraukti naujų klientų. Šis ...
  • Bložis, Simonas (2024-01-23)
    Autorius: Bložis, Simonas. „Kompiuterių komponentų atsargų valdymas“. Programų sistemos studijų programos baigiamasis darbas 6531BX041. Baigiamojo darbo vadovas: Zmitrulevičius, Mindaugas. Kauno kolegija, Technologijų ...
  • Bosas, Arminas (2022-06)
    Baigiamajame darbe parengiamas kompiuterių technikos priežiūros įmonės naujo padalinio kompiuterių tinklo projektas. Darbą sudaro įvadas, analitinė dalis, projektinė dalis, eksperimentinė dalis ir ekonominė dalis.
  • Urbonė, Eglė (2023-06-14)
    Plečiantis įmonių infrastruktūrai kartu plečiasi ir įmonių kompiuteriniai tinklai, kurių priežiūra reikalaują vis daugiau laiko. Tam jog palengvinti darbuotojų darbą, ir sumažinti laiko sąnaudas kompiuterinių tinklų ...
  • Čilčius, Egidijus (2018-06)
    Baigiamasis darbas apie LSMU gimnazijos kompiuterių tinklo projektavimą
  • Stukas, Romualdas (2019-06)
    Atnaujinamas esamas Utenos kolegijos Maironio g. 7 laidinis ir bevielis tinklas, dėl neoptimizuotos tinklo sandaros ir apsaugos priemonių nuo gedimų ar instaliacijų pažeidimo trukdžių prevencijos. Bevielis tinklas yra ...
  • Nosamas, Gustas (2022-06)
    Paprastai kiekviena įmonė turi tam tikrą tinklo įrangos stebėjimo sistema, kurioje stebimi pagrindiniai, tinklo ar atskirų komponentų gedimai ar sutrikimai. Tačiau tokių sistemų prenumerata yra ganėtinai brangi pradedančiosioms ...
  • Kričena, Kipras (2024-01-26)
    Autorius: Kričena, Kipras. „Kompiuterių tinklo serverių stebėsenos sistema“. Kibernetinės sistemos ir sauga studijų programos baigiamasis darbas 6531BX024. Baigiamojo darbo vadovas: Aukštakalnis, Nerijus. Kauno kolegija, ...