DSpace talpykla

Naršyti pagal pavadinimą

Naršyti pagal pavadinimą

Rūšiuoti pagal: Tvarka: Rezultatai:

  • Puzerytė, Jurgita (2018-06-21)
    Įvairių kiaulių veislių mišrūnų skerdenų klasifikavimo rodiklių palyginimas. Darbas atliktas remiantis duomenimis gautais iš AB „Kiaulių veislininkystė“, 7 skirtingų kiaulininkystės kompleksų ir iš skerdenas klasifikuojančios ...
  • Kuncytė, Raminta (2021-06-30)
    Baigiamojo darbo tema – „Įvaizdinė meninė fotosesija atskleidžianti šeimininko ir jo šuns emocinį ryšį”. Darbo tikslas yra išanalizuoti asmens ir jo auginamo šuns emocinį ryšį ir sukurti įvaizdinę meninę fotosesiją ...
  • Šiugždinytė, Rūta (2019-07-02)
    Atsižvelgiant į šių dienų visuomenėje plačiai minimus judėjimus, skatinančius pozityvų požiūrį į bet kokio tipo kūną, baigiamojo darbo tematika siejama su valgymo sutrikimų problematika. Studijuojant įvaizdžio dizaino ...
  • Milčiūtė, Justina (2022-06-08)
    Teorinėje dalyje aptariama organizacijos įvaizdžio samprata, įvaizdžio formavimas ir vidinė bei išorinė komunikacija. Analitinėje dalyje pateikiama asociacijos „Pegasus artis“ charakteristika, tyrimas bei tyrimo rezultatai. ...
  • Raubonaitytė, Aurelija (2022-06-08)
    Darbą sudaro trys dalys: pirmojoje dalyje nagrinėjamas įmonės įvaizdžio formavimo teoriniai aspektai, antrojoje – pateikiami įvaizdžio formavimo nuotykių parke „Tarzanija“ tyrimo rezultatai, o analitinėje darbo dalyje ...
  • Adomaitytė, Dovilė (2020-06-26)
    Įmonės įvaizdis yra vienas iš svarbiausių veiksnių padedančių pritrauktų naujų vartotojų, įgauti jų lojalumą, didinti esamus pardavimus, įgauti visuomenės pasitikėjimą siūloma preke ir paslauga bei sukurti ir palaikyti ...
  • Kardišauskaitė, Goda (2022-07-07)
    Baigiamojo darbo tema – „Įvaizdžio formavimo galimybės naudojant „Maskuotė po šydu“ veido aksesuarus“. Iškeltas darbo tikslas: sukurti meninę-įvaizdinę prekės ženklo „Maskuotė po šydu“ fotosesiją, skirtą vizualinei ...
  • Ulevičiūtė, Agnė (2019-06-19)
    Darbo struktūra. Teorinėje darbo dalyje atliekamas mokslinės literatūros lyginimas ir analizė. Praktinėje darbo dalyje aprašoma įmonės charakteristika, SSGG analizė, tyrimo metodika bei analizuojami apklausos rezultatai. ...
  • Amanaitytė, Eglė (2019-06-18)
    Darbo struktūra. Baigiamąjį darbą sudaro 3 dalys. Teorinėje dalyje pateikiama įmonės įvaizdžio samprata ir svarba, įvaizdį lemiantys veiksniai bei pagrindiniai įvaizdžio formavimo elementai ir dažniausiai daromos klaidos. ...
  • Motejuitytė, Meda (2019-07-02)
    Suformuota baigiamojo darbo tema, pavadinimu „Įvaizdžio kūrimas ir kūno kaip meno objekto keitimas matuojantis tatuiruotes“. Išsikeltas tikslas, išanalizuoti klienčių meninių tatuiruočių interpretacijas ir pateikti ...
  • Duobaitė, Kristina (2019-07-02)
    Baigiamojo darbo tema – „Įvaizdžio kūrimas muzikos atlikėjui Justui Petrylai“. Literatūros apžvalgoje aptarti įvaizdžio kūrimo dėmenys, asmens psichologinis įvaizdis ir jo socialiniai vaidmenys. Žmogaus įvaizdį sudaro jo ...
  • Guzovičiūtė, Roberta (2018-06-20)
    Darbe apžvelgiamos etiškumo ir etiškos mados sąvokos. Išsiaiškinta, kad etiškai madai atpažinti reikalingas gamybos procesų skaidrumas. Taip pat remiantis literatūros šaltiniais išsiaiškinti etiškos mados kriterijai. ...
  • Latvaitienė, Dangira (2019-06-20)
    Darbo struktūra. Baigiamąjį darbą sudaro trys skyriai. Pirmajame skyriuje aptariamas įmonės įvaizdis teoriniu aspektu. Antrajame skyriuje pateikiama įmonės įvaizdžio analizė. Trečiajame skyriuje pateikiamas įmonės įvaizdžio ...
  • Juknevičius, Gustas (2020-06-25)
    Baigiamajam darbui buvo pasirinkta užduotis sukurti naują įvaizdį „Eva Car Mats“ individualiai veiklai, kurios pagrindinė veikla – kilimėlių, skirtų automobiliams, gamyba. Buvo sukurta reklaminė kampanija, kurios pagrindinė ...
  • Gestautaitė, Evelina (2022-07-07)
    Baigiamojo darbo tema – „Įvaizdžio raiška formuojant fantastinį moters piktadarės paveikslą kino žanro kontekste“. Dažniausiai kinematografijoje piktadarių vaidmenis įkūnija vyrai. Taip patvirtinami vis dar gajūs visuomenėje ...
  • Agejevaitė, Karina (2021-06-15)
    Darbo tikslas. Išanalizuoti UAB „ARV - Auto“ dabartinį įvaizdį klientų ir darbuotojų požiūriu, pateikti tobulinimo pasiūlymus. Darbo metodai. Mokslinės literatūros analizė, kiekybinis tyrimas – anketinė apklausa. Darbo ...
  • Lydeka, Arnas (2023-05-07)
    Kiekviena įmonė turi įvaizdį, nesvarbu, ar ji jį pripažįsta, ar ne. Teigiamo įmonės įvaizdžio kūrimas padeda generuoti konkurencinius strateginius įmonės pranašumus. Norėdama išlaikyti gerą įvaizdį, kiekviena įmonė jį ...
  • Globytė, Gabija (2020-06-22)
    Nuolat tobulėjančioje konkurencingoje visuomenėje vienu pagrindinių veiksnių, lemiančių pelningą įmonės veiklą yra įmonės įvaizdis. Teisingai pasirinktas, strategiškai pritaikytas, o reikalui esant patobulintas įmonės ...
  • Raulinaitis, Justas (2019-06-18)
    Darbo struktūra: Darbą sudaro trys dalys. Pirmoji – įvaizdžio teoriniai pagrindai. Joje analizuojama Lietuvos ir užsienio autorių mokslinė ir publicistinė literatūra įvaizdžio kūrimo ir valdymo temomis, akcentuojama ...
  • Liutkevičiūtė, Gintarė (2024-01-25)
    Baigiamasis darbas. J. Liutkevičienės buhalterinės apskaitos įmonės internetinės svetainės ir reklamos priemonių kūrimas. Studentė Gintarė Liutkevičiūtė, vadovė lekt. Laima Numavičė, Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, ...