DSpace talpykla

UAB „Vyto baldai“ įvaizdžio formavimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Mockienė, Vitalija
dc.date.accessioned 2019-02-25T08:50:47Z
dc.date.available 2019-02-25T08:50:47Z
dc.date.issued 2018-05
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/965
dc.description Mockienė V. Image formation at “UAB Vyto baldai”: the final work in Office and Enterprise Administration of college studies/lecturer E. Karbauskienė; Tauragė Department Faculty of Management and Economics Kauno kolegija/University of Applied Sciences. – Tauragė, 2018. – 58 p. Furniture manufacturing companies have a strong position in the manufacturing sector, but they are particularly sensitive to fluctuations in economic cycles and changes in consumer behaviour. Therefore, lack of knowledge and skills on how to properly manage the furniture manufacturing companies, by not paying enough attention to these processes, reduces the competitiveness of companies, consumers are choosing competitors' goods and services, reduces sales, the company faces financial difficulties, reduces capacity development and innovation installation. The work object – image formation at “UAB Vyto baldai”. The work aim – analyse Image formation at “UAB Vyto baldai” and provide the company‘s image improvement possibilities. The work tasks: 1. Describe the concept of an enterprise image. 2. Identify measures that describe the enterprise’s image. 3. Analyse image formation at “UAB Vyto baldai”. 4. Provide UAB „Vyto Baldai“ image improvement possibilities. Research methods: scientific literature analysis, “UAB Vyto baldai” users and employees survey, statistical data descriptive analysis. In the first part of the final work, studied conception, meaning and structure of the enterprise’s image, given the company’s image-forming tools. The second part introduces the research process, “UAB Vyto baldai” activity, analysed company’s image forming. Given the possibilities to improve “UAB Vyto baldai” image: to improve the image of the product, it is necessary to pay more attention to the product development, also the manager should be more active in the field of social activity. It is necessary to minimize complaints about product quality and service. Should be purposefully by using various channels provided adequate information about “UAB Vyto baldai” homogeneous corporate image. In 3 – 5 years, from unsold profits, proposed to purchase a wooden drilling center. This device would accelerate furniture production time, furniture could be more qualitative, for customers compnay could offer a wider range of products. en
dc.description.abstract Kiekvienai įmonei, kuri rūpinasi turimų prekių ar paslaugų pasiūla ir paklausa, įvaizdis ir jo formavimas yra svarbus. Įmonės siūlančios panašias, ar tas pačias prekes ir paslaugas, siekia nustebinti vartotojus, kurie yra persotinti produkcijos ir informacijos gausos, todėl jie tapę išrankesni. Įmonės, formuojančios įvaizdį, siekia paveikti vartotojų elgseną, kad jie priimtų sprendimą pirkti, rekomenduotų prekę ar paslaugą kitiems, todėl vadovai ir darbuotojai turėtų tinkamai formuoti įvaizdį. Tinkamas ir nuolatinis įmonės įvaizdžio formavimas yra vienas iš veiksnių, kuris lemia sėkmingą įmonės veiklą, užtikrina jos patikimumą vykdoma veikla, suteikia konkurencinį pranašumą. Įmonės įvaizdis yra nuolatinis procesas, kuriam formuoti reikalingos žinios, įgūdžiai, kompetencijos, pastangos, finansiniai ištekliai, tikslinga vadovo ir darbuotojų veikla. Tinkamai formuojamas įvaizdis išskiria įmonę iš kitų, perduodant komunikacijos kanalais visuomenei, kas tokia pozicionuojama įmonė, kokią veiklą ji vykdo, kokiomis priemonėmis tai atlieka. Lakačauskaitė (2012) teigia, kad „informacija perduota visuomenei organizacijos komunikacijos proceso metu ir, pasiekusios gavėjus, tampa organizacijos įvaizdžiu“(p. 171). Todėl ypatingai svarbu tinkamai parinkti įvaizdį formuojančias priemones, tobulinti esamas. Norint sukurti sėkmingą organizacijos įvaizdį visų pirma būtina suvokti įvaizdžio reikšmę, įvaizdžio formavimo priemones. Įvaizdžio sampratą ir jo reikšmę organizacijai, struktūrą, įvaizdį formuojančias priemones savo darbuose tyrė įvairūs mokslininkai: Abratt, Kleyn (2012), Petrokaitė, Stravinskienė (2013), Agyei, Kilika (2014), Lukianskaitė (2015), Giedraitis, Viningienė (2017), Gudonavičienė (2017) ir kt. Nors mokslinių tyrimų, įvaizdžio formavimo įmonėje tema, yra nemažai, trūksta praktinių tyrimų ir mokslinių įžvalgų, kaip formuojamas įvaizdis baldus gaminančiose įmonėse. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Identitetas, įvaizdis, organizacijos įvaizdis, organizacijos reputacija en_US
dc.title UAB „Vyto baldai“ įvaizdžio formavimas en_US
dc.title.alternative Image formation at “UAB Vyto baldai” en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra