DSpace talpykla

Ikimokyklinio amžiaus vaikų iš nepilnų šeimų problemos ir sunkumai.

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Papievytė, Agnė
dc.date.accessioned 2019-02-06T09:12:55Z
dc.date.available 2019-02-06T09:12:55Z
dc.date.issued 2018-07
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/680
dc.description Relevance of the research. The family is the relationship between wife and husband, parents and children. When a family member changes also changes its emotional atmosphere. In the second half of 20th century a new family type emerged – incomplete family. Incomplete family -it is a family that has one or more children, but does not have one of the parents - the father or the mother. Children living in incomplete families encounter these socialization difficulties: they are less open, less attentive, more closed, lacking respect for others, than children who have not experienced psychological crisis. The main problem of the paper – what problems and difficulties encounter pre-school age from one-parent families? What forms of assistance can be provided by pedagogues working with children of this age from incomplete families? The aim of the paper is to reveal the problems and difficulties of pre-school children from incomplete families. The subject of the paper: the problem and difficulties of pre-school children from incomplete families. Objectives of the paper: 1. To substantiate the problems and difficulties of pre-school children from incomplete families based on theoretical sources. 2. To perform a research about pre-school children problems and difficulties from incomplete families. 3. Based on the results of the research, to plan and implement an educational project. Research methods: analysis of scientific literature and interview. Research results: children from incomplete families do not have lower self-esteem than kids from complete families. Children from incomplete families not always stand out from the general context. They are more closed after divorce process. It is very important to notice child’s changed behavior and seek help from a psychologist. Conclusions: the research has revealed that children from incomplete families are more difficult to communicate with adults, hardly trust them, reluctantly talks about their family, more often requires attention and love. en
dc.description.abstract Temos aktualumas. Šeima – tai santykiai tarp žmonos ir vyro, tėvų ir vaikų. Keičiantis šeimos narių santykiams, keičiasi ir jos emocinė atmosfera. XX a. antroje pusėje, išryškėjo naujas šeimos tipas – nepilna šeima. Nepilna šeima – tai šeima, kurioje yra vienas ar keli vaikai, bet nėra vieno iš gimdytojų – tėvo arba motinos. Vaikai, gyvenantys nepilnose šeimose, susiduria su šiais socializacijos sunkumais: jie ne tokie atviri, dėmesingi, uždaresni, stokojantys pagarbos kitiems negu tie vaikai, kurie nepatyrė psichologinės krizės. Tyrimo problema – kokios problemos ir sunkumai kyla ikimokyklinio amžiaus vaikams iš nepilnų šeimų? Kokias pagalbos formas ir būdus gali suteikti pedagogai, dirbantys su šio amžiaus vaikais iš nepilnų šeimų? Tyrimo objektas – ikimokyklinio amžiaus vaikų iš nepilnų šeimų problemos ir sunkumai. Tyrimo tikslas – atskleisti ikimokyklinio amžiaus vaikų iš nepilnų šeimų problemas ir sunkumus. Tyrimo uždaviniai: 1. Teoriškai pagrįsti ikimokyklinio amžiaus vaikų iš nepilnų šeimų problemas ir sunkumus. 2. Atlikti ikimokyklinio amžiaus vaikų iš nepilnų šeimų patiriamų problemų ir sunkumų tyrimą, pristatyti rezultatus. 3. Tyrimo rezultatų pagrindu suplanuoti ir realizuoti edukacinį projektą. Tyrimo metodai: mokslinės literatūros analizė ir interviu. Rezultatai: vaikų iš nepilnų šeimų savęs vertinimas nėra žemesnis, nei vaikų iš pilnų šeimų. Tokie vaikai ne visada išsiskiria iš bendro konteksto. Uždaresni jie būna skyrybų proceso metu. Labai svarbu laiku pastebėti pakitusį vaiko elgesį ir kreiptis pagalbos į psichologą. Išvados: tyrimas parodė, kad vaikams iš nepilnų šeimų sunkiau sekasi bendrauti bei pasitikėti suaugusiais žmonėmis, šie vaikai nenoriai kalba apie savo šeimą, dažniau reikalauja dėmesio ir meilės. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Nepilnos šeimos; vaikai iš nepilnų šeimų; šeimos transformacija; skyrybų žala vaikams; problemos ir sunkumai, gyvenant su vienu iš tėvų; pedagogų pagalbos formos ir būdai. en_US
dc.title Ikimokyklinio amžiaus vaikų iš nepilnų šeimų problemos ir sunkumai. en_US
dc.title.alternative Problems and difficulties of preschool aged children from incomplete families. en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra