dc.contributor.author |
Dirvanauskaitė, Jovita |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-15T11:05:54Z |
|
dc.date.available |
2022-09-15T11:05:54Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6664 |
|
dc.description |
Recently, in order to purchase a product or service, more and more people search for information on the Internet, rely on information provided by opinion leaders, and so on. Today's world is rich in information that reaches the consumer through a variety of channels. Within the framework of this work, the influence of modern media and opinion formers in the choice of individual oral hygiene products is relevant.
In the theoretical part of the work, the method of analysis of scientific literature is used in order to reveal the concept of modern media and opinion formers, strategies and the impact of advertising of opinion formers on the consumer. A questionnaire survey was chosen for the empirical study in order to assess the influence of modern media and influencers in choosing individual oral hygiene products. 152 respondents participated in the study.
The survey showed that individual oral hygiene products, respondents most often notice the advertising of these products on the Internet. The most attractive advertising for the respondents is informative, but the respondents' choice to buy is not determined by the advertising, but by the recommendations of a dentist or oral hygienist. The advertising content of individual oral hygiene products created by opinion formers does not seem more reliable to the respondents than the advertising created by conventional means. |
en_US |
dc.description.abstract |
Pastaruoju metu vis dažniau norint įsigyti prekę ar paslaugą, informacijos ieškoma internete, pasikliaujama nuomonės formuotojų teikiama informacija ir pan. Šiandienos pasaulis pasižymi itin gausiu informacijos, pasiekiančios vartotoją įvairiais kanalais, kiekiu. Šio darbo ribose aktuali šiuolaikinių medijų ir nuomonės formuotojų įtaka renkantis individualios burnos higienos priemones.
Teorinėje darbo dalyje naudotas mokslinės literatūros analizės metodas, siekiant atkleisti šiuolaikinių medijų bei nuomonės formuotojų sampratą, strategijas bei nuomonės formuotojų reklamos poveikį vartotojui. Empirinio tyrimo atlikimui pasirinkta anketinė apklausa, siekiant įvertinti šiuolaikinių medijų ir nuomonės formuotojų įtaką, renkantis individualios burnos higienos priemones. Tyrime dalyvavo 152 respondentai.
Atliktas tyrimas parodė, jog individualios burnos higienos priemones, respondentai šių priemonių reklamą dažniausiai pastebi internete. Patraukliausia reklama respondentams yra informatyvi, tačiau respondentų pasirinkimą pirkti lemia ne reklama, o odontologo ar burnos higienisto rekomendacijos. Nuomonės formuotojų kuriamas individualios burnos higienos priemonių reklaminis turinys respondentams neatrodo labiau patikimas nei įprastomis priemonėmis kuriama reklama. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Medijos, nuomonės formuotojai, burnos higiena, reklama, įtaka |
en_US |
dc.title |
Šiuolaikinių medijų ir nuomonės formuotojų įtaka renkantis individualios burnos higienos priemones |
en_US |
dc.title.alternative |
The influence of modern media and influencers opinion in the choice of individual oral hygiene products |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |