DSpace talpykla

Priešmokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymas/is žaidimais.

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Jankūnaitė, Ieva
dc.date.accessioned 2019-02-05T12:39:32Z
dc.date.available 2019-02-05T12:39:32Z
dc.date.issued 2018-07
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/654
dc.description Pre-primary education to all competencies (social, health, cognition, communication and artistic) integrates the child's special ability - creativity (Gražienė 2015). Preschool children express their creativity through different areas: music, art, games, communication. A 6-7 year old child plays fantasies, fantastic characters, events, problems and solves them in the most unbelievable ways (Auma, 2006). Children's game is the most beautiful artistic expression: child playing in every game show so much ingenuity and originality, reveals so many different views and ideas (Stankevičienė, 2002). Children's creativity during the game show K. Stankevičienė (2002), which dealt with the possibilities offered by the game to develop children's creativity. S. W. Russ (2003) discussed the relationship between creativity and play. P. Howard - Jones et al. (2002) examined the importance of games in children's creativity in later activities. Investigation problem – what is the meaning of the game pre-school children's creativity education? Research object – pre-school children creative games educational importance. The aim – reveal the importance of games in pre-school children's creativity education. Research tasks: 1. To substantiate the pre-school children's creativity training / learning the importance of games. 2. To set of parents and teachers attitudes towards creativity education / learning games preprimary age. 3. To initiate, to plan and to implement a educational project at a pre-school educational institution. Work methods: scientific literature analysis; survey (oral); survey (in writing). An attitude of teachers and parents in the study of pre-school children creative education games revealed that both parents and teachers well enough to understand the game and sees the benefits of pre-school children's creativity and unfolding of education. The work consists of: summary in Lithuanian and English, introduction, theoretical part, research part, description of the educational project, conclusions, recommendations, list of references 44 sources, volume of work - 47 pages, work contains 2 tables, 16 pictures, 7 appendixes. en
dc.description.abstract Tam, kad vaikas būtų pasirengęs sėkmingai mokytis mokykloje, priešmokykliniame amžiuje jis turi ugdytis visapusiškai, tai yra, turi būti ugdomos vaiko socialinė, sveikatos, pažinimo, komunikavimo ir meninė kompetencijos. Priešmokykliniame ugdyme į visas šias kompetencijas integruojasi specialusis vako gebėjimas - kūrybiškumas (Gražienė, 2015). Priešmokyklinio amžiaus vaikai savo kūrybingumą išreiškia per įvairias sritis: muziką, meną, žaidimus, bendravimą. 6-7 metų vaikas žaisdamas fantazuoja, kuria fantastinius personažus, įvykius, problemas bei jas išsprendžia neįtikėčiausiais būdais (Auma, 2006). Vaiko žaidimas yra gražiausia meninė išraiška: žaisdamas kiekvieną žaidimą vaikas parodo tiek daug išradingumo ir originalumo, atskleidžia tiek daug įvairių vaizdų ir sumanymų (Stankevičienė, 2002). Visi šie, žaidimu išreiškiami ir ugdomi dalykai įeina į kūrybiškumo sąvoką (paaiškina ją). Vaiko kūrybiškumu žaidimo metu domėjosi K. Stankevičienė (2002), kuri nagrinėjo žaidimo teikiamas galimybes vaikų kūrybiškumui ugdyti/-is. S. W. Russ (2003) aptarė ryšį, tarp kūrybiškumo ir žaidimo. P. Howard – Jones ir kt. (2002) nagrinėjo žaidimų reikšmę vaikų kūrybiškumui vėliasnėse veiklose. Tyrimo problema – kokia yra žaidimų reikšmė priešmokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymui/-si? Tyrimo objektas – priešmokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymo/-si žaidimais svarba. Tyrimo tikslas – atskleisti žaidimų reikšmę priešmokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymui/-si. Tyrimo uždaviniai: 1. Pagrįsti priešmokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymo/-si žaidimais svarbą. 2. Nustatyti tėvų ir pedagogų požiūrį į kūrybiškumo ugdymą/-si žaidimais priešmokykliniame amžiuje. 3. Inicijuoti, suplanuoti ir įgyvendinti edukacinį projektą ikimokyklinio ugdymo įstaigoje. Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė; apklausa (žodžiu); apklausa (raštu). Atliktas pedagogų ir tėvų požiūrio tyrimas į priešmokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymą/si žaidimais atskleidė, kad tiek tėvai, tiek pedagogai pakankamai gerai supranta ir įžvelgia žaidimų naudą priešmokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo atsiskleidimui ir ugdymui/-si. Darbą sudaro: santrauka lietuvių bei anglų kalbomis, įvadas, teorinė dalis, tiriamoji dalis, edukacinio projekto aprašymas, išvados, rekomendacijos, literatūros sąraše 44 šaltiniai, darbo apimtis – 47 puslapiai, darbe yra 2 lentelės, 16 paveikslų, 7 priedai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Priešmokyklinio amžiaus vaikai, kūrybiškumas, žaidimai, kūrybinis mąstymas, originalumas, išradingumas. en_US
dc.title Priešmokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymas/is žaidimais. en_US
dc.title.alternative Pre-school age children's creativity development through games. en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra