DSpace talpykla

Suknelių salono „Fėja“ reklamos produktų kūrimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Andriusevičiūtė, Akvilė
dc.date.accessioned 2022-09-02T08:03:44Z
dc.date.available 2022-09-02T08:03:44Z
dc.date.issued 2022-06-21
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6250
dc.description The final paper – Development of advertising products for the dress salon Fėja. Student Akvilė Andriusevičiūtė, Scientific supervisor Alma Pocienė; Kauno kolegija University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies – Kaunas, 2022 The aim of the paper – to create an online store for the dress salon „Fėja", which will help the company reach a larger circle of customers and stand out from the competition. Also create additional promotional products to increase brand awareness. The object of the paper – development of an online store, banners, an updated logo and a social networking profile. The structure of the paper – The analytical part of the work discusses the customer's activities and needs, identifies the target audience, and analyzes the trends of similar websites and logos. The project part of the work describes the process of digital advertising tools, performed economic calculations and describes the work safety requirements. The results of the paper – a wire diagram of the online store was created, design visualization and website designed in the Wordpress management system were implemented. The logo and social networking profile have also been updated. The volume of the paper – the paper consists of 56 pages, 7 table/s, 18 illustrations, 42 literature sources, 6 appendix/es). Keywords: website, online store, design, banner, logotype. en_US
dc.description.abstract Baigiamasis darbas - Suknelių salono „Fėja“ reklamos produktų kūrimas. Studentė Akvilė Andriusevičiūtė, Vadovė Alma Pocienė; Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2022. Baigiamojo darbo tikslas – sukurti internetinę parduotuvę suknelių salonui „Fėja“, kuri padės įmonei pasiekti didesnį klientų ratą bei išsiskirti iš konkurentų. Taip pat sukurti papildomus reklaminius produktus prekės ženklo žinomumui didinti. Darbo problema – individualios įmonės „Fėja“ logotipas neatitinka prekinio ženklo įvaizdžio, todėl pagrindinis tiklas yra atnaujinti logotipą ir suteikti jam prekinį įvaizdį. Taip pat ši įmonė neturi savo internetinio puslapio, kuris šiandien yra vienas iš populiaresnių reklamavimosi įrankių. Darbo tikslas – pritaikyti įgytas teorines bei praktines žinias, kuriant reklaminius produktus. Darbo objektas – kuriami skaitmeninės reklamos produktai: internetinė parduotuvė, reklamjuostės, atnaujinamas logotipas bei socialinių tinklų profilis. Darbo struktūra – analitinėje dalyje aptariama užsakovės veikla bei poreikiai, nustatoma tikslinė auditorija, Taip pat atliekama analogiškų internetinių svetainių bei logotipų tendencijų analizė. Projektinėje dalyje aprašomas skaitmeninės reklamos priemonių procesas, atlikti ekonominiai skaičiavimai bei aprašyti darbų saugos reikalavimai. Darbo rezultatai – baigiamojo darbo metu sukurta internetinės parduotuvės vielinė diagrama, dizaino vizualizacija bei realizuotas puslapio dizainas „Wordpress“ valdymo sistemoje. Taip pat atnaujintas logotipas bei socialinių tinklų profilis. Darbą sudaro 56 puslapiai, 7 lentelės, 18 paveikslai, 42 literatūros ir informacijos šaltiniai, 6 priedai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject žiniatinklo svetainė, internetinė parduotuvė, tinklapis, dizainas, reklamjuostės, logotipas. en_US
dc.title Suknelių salono „Fėja“ reklamos produktų kūrimas en_US
dc.title.alternative Development of advertising products for the dress salon Fėja en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra