DSpace talpykla

Žiniatinklio svetainės, mokomojo žaidimo ir jo valdymo sistemos kūrimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Vaivaraitė-Gutaravičienė, Gabija
dc.date.accessioned 2022-07-12T08:01:06Z
dc.date.available 2022-07-12T08:01:06Z
dc.date.issued 2022-06-16
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5819
dc.description „Development of website, educational game and its management system“. Student Gabija Vaivaraitė – Gutaravičienė. Scientific supervisor Mindaugas Zmitrulevičius. Kauno kolegija / University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies – Kaunas, 2022. For the final thesis the multimedia products for „BadLed“ client were created: a website, educative game to teach and test personnel, and its administrating panel, which lets to organise the information showed in the game. The object of the work – to demonstrate the knowledge and skills aquired during studies. The client does not have a representating website for the most important information and their provided services, and because of that there is a need for a website. Bar administration wants to make sure their personnel does their job correctly and the cocktails are made according to the recipes made, but the courses costs too much money and time. So for the more efective way to teach and test the bartenders, there was a need for a multimedia product, that would help make learning and testing easier and cheaper. Because of that, the educatinional-testing game was created. Using the game, administration can test the knowledge of their personnel and the bartenders can study recipes anytime. Since the testing and the information given in the game depends on the wishes of the bar, there was also created an admiistrating panel, where client can store and create new recipes, which are used in the game to learn and test. In the analytical part of the paper there‘s various sources and competitors being analysed, and trending tendencies discussed. The project part of the paper consists of the progress in creating the multimedia products, economical calculations of prime cost and final market price, and working safety requirements. The paper consists of: 46 pages, 10 tables, 35 figures, 3 appendices and 19 references. en_US
dc.description.abstract Baigiamasis darbas Žiniatinklio svetainės, mokomojo žaidimo ir jo valdymo sistemos kūrimas. Studentė Gabija Vaivaraitė-Gutaravičienė. Darbo vadovas – lekt. Mindaugas Zmitrulevičius. Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2022. Baigiamojo darbo metu buvo kuriami multimedijos produktai MB “BadLed“ užsakovui: žiniatinklio svetainė, mokomasis žaidimas, skirtas apmokyti ir testuoti darbuotojus, bei žaidimo administravimo sistema, kurios pagalba atsakingi darbuotojai turės galimybę koreguoti žaidime pateikiamą informaciją. Darbo tikslas – naudojant studijų metu įgytas žinias sukurti multimedijos produktus. Užsakovo klientas neturi reprezentacinės žiniatinklio svetainės, skirtos pateikti svarbiausią informaciją ir populiarinti teikiamas paslaugas, todėl yra poreikis internetinei svetainei. Baro administracija nori užtikrinti, kad jų darbuotojai teisingai atliktų savo darbą, t.y., kokteiliai būtų daromi pagal nustatytas receptūras, tačiau organizuoti dažnus mokymus kainuoja daug kaštų ir laiko, todėl reikėjo rasti sprendimą, kaip būtų galima testuoti bei apmokyti darbuotojus kuo efektyviau, todėl buvo kuriamas testavimui ir apmokymui skirtas žaidimas, kurio pagalba barmenai galės mokytis teisingai daryti kokteilius, jų receptus, o administracija žaidimo pagalba galės vertinti barmenų žinių lygį. Kadangi žaidimo administravimas priklausys nuo baro administracijos, taip pat buvo poreikis lengvam žaidime pateikiamos informacijos valdymui, todėl buvo sukurta platforma, kurioje galima kurti receptūras ir jų sudedamąsias dalis, kurios atsivaizduoja sukurtame testavimo žaidime. Analitinėje baigiamojo darbo dalyje yra analizuojami įvairūs šaltiniai, vykdoma konkurentų analizė, aptariamos tendencijos. Projektinėje baigiamojo darbo dalyje aprašoma multimedijos produktų kūrimo eiga, atliekami ekonominiai skaičiavimai savikainai, bei rinkos kainai nustatyti, taip pat aptariama žmogaus sauga ir rekomendacijos darbo metu. Baigiamąjį darbą sudaro: 46 puslapiai, 10 lentelių, 35 paveikslų, 19 literatūros šaltinių ir 3 priedai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Svetainė, žaidimas, administravimas, multimedija, iliustracijos, interaktyvumas en_US
dc.title Žiniatinklio svetainės, mokomojo žaidimo ir jo valdymo sistemos kūrimas en_US
dc.title.alternative Development of website, educational game and its management system en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra