DSpace talpykla

Klientų pasitenkinimo didinimas UAB „Dalike“ teikiamomis paslaugomis

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Vilkelis, Žygimantas
dc.date.accessioned 2022-07-12T06:07:13Z
dc.date.available 2022-07-12T06:07:13Z
dc.date.issued 2021-06-15
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5811
dc.description The thesis consists of an introduction and three parts. The first part of the work describes various theoretical aspects of the concept consumer satisfaction. It also describes customer satisfaction criteria and the concept of quality. The second part of the work focuses on the evaluation of UAB “Dalike“ customer satisfaction with services that were provided. In the third part of the work, solutions for improving customer satisfaction in UAB “Dalike“ are presented. en_US
dc.description.abstract Darbą sudaro įvadas ir trys dalys. Pirmoje darbo dalyje aprašomi įvairūs teoriniai vartotojų pasitenkinimo sampratos aspektai. Taip pat aprašomi klientų pasitenkinimo kriterijai ir kokybės samprata. Antroji darbo dalis skirta UAB „Dalike“ klientų pasitenkinimo suteiktomis paslaugomis vertinimui. Trečioje darbo dalyje pateikiami UAB „Dalike“ klientų pasitenkinimo gerinimo sprendimai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Klientų pasitenkinimas, didinimas, UAB, teikiamos paslaugos, analizė en_US
dc.title Klientų pasitenkinimo didinimas UAB „Dalike“ teikiamomis paslaugomis en_US
dc.title.alternative Increasing Customer Satisfaction in UAB "Dalike" Services en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra