DSpace talpykla

MB „Soldenta“ žiniatinklio svetainės ir reklamos priemonių kūrimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Karbauskaitė, Gintė
dc.date.accessioned 2022-07-11T13:01:18Z
dc.date.available 2022-07-11T13:01:18Z
dc.date.issued 2022-06-16
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5805
dc.description The final paper – Development of website and advertising tools for the MB Soldenta. The aim of the paper – demonstrate the knowledge acquired from studies while creating the website, along with promotional material, and use them to increase the quantity of customers. The volume of the paper – create a fully functional website for the odontology clinic using the "Wordpress" content management system, renew the logo, and create business cards, flyers, design and social media advertising tools. The structure of the paper – the analytical part explains the client's requirements, target audience, and whilst adapting to them creating multimedia products. Conducted an analysis of competitors, such as other dental clinics, and find out 2022 design trends. The project part explains the work process, a logo was created, website layout, design along with advertising media, and website's design implementation whilst using the content management system "Wordpress" while also using plugins. Calculations were carried out regarding the sum of the costs and the final price of the product in the economic part. In human safety part safety requirements were described, which are needed whilst creating the multimedia product. In the end of the thesis conclusions were made, information sources were used along with literature and appendixes. The paper consists of 50 pages, 7 tables, 32 illustrations, 30 literature sources, 4 appendixes.   en_US
dc.description.abstract Baigiamojo darbo tema – MB „Soldenta“ žiniatinklio svetainės ir reklamos priemonių kūrimas. Darbo tikslas – pademonstruoti studijų metu įgytas žinias kuriant svetainę bei reklamos priemones ir juos panaudoti siekiant didinti klientų kiekį. Darbo problema – neatnaujinta ir nepilnai funkcionali svetainė bei jos dizainas, ir reklamos priemonių neturėjimas. Darbo užduotis – sukurti pilnai funkcionuojančią svetainę odontologijos klinikai naudojantis turinio valdymo sistema „Wordpress“, atnaujinti logotipą ir sukurti vizitinių kortelių, skrajučių, dizainą bei socialinių medijų reklamos priemones. Baigiamojo darbo rašto sudėtis – analitinėje dalyje yra išsiaiškinami užsakovo reikalavimai, tikslinė auditorija ir pagal ją pritaikyti bei kuriami multimedijos produktai. Atlikta konkurentų, tokių kaip kitų odontologijos klinikų analizė, išsiaiškintos 2022 m. dizaino tendencijos. Projektinėje dalyje nurodyta kaip vyko darbo procesas, sukurtas logotipas, svetainės schema, vielinė diagrama, dizainas bei reklamos priemonės ir svetainės dizaino įgyvendinimas pasitelkiant turinio valdymo sistemą „Wordpress“ naudojantis įskiepiais. Atlikti skaičiavimai susiję su sąnaudų ir galutinės produkto kainos suma ekonominėje dalyje. Žmogaus saugos dalyje aprašyti saugos reikalavimai, reikalingi kuriant multimedijos produktą. Baigiamojo darbo gale yra pateiktos išvados, naudoti informaciniai šaltiniai bei literatūra ir priedai. Darbas sudarytas iš 50 puslapių, 7 lentelių, 32 paveikslėlių 30 literatūros ir informacijos šaltinių ir 6 priedų. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Svetainė, dizainas, reklamjuostė, įskiepis, logotipas en_US
dc.title MB „Soldenta“ žiniatinklio svetainės ir reklamos priemonių kūrimas en_US
dc.title.alternative Development of website and advertising tools for the MB Soldenta en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra