DSpace talpykla

„Artimi. Porcelianas“ skaitmeninio marketingo tobulinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Kuzmickas, Žygimantas
dc.date.accessioned 2022-07-11T06:41:14Z
dc.date.available 2022-07-11T06:41:14Z
dc.date.issued 2022-06-07
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5796
dc.description This work consists of three parts - theoretical, analytical and practical. In the first part which is theoretical, scientifical literature and articles that discuss digital marketing, and its tools are analyzed as well as the ways that would help to reach set goals for online commerce. In the second part of work, which is analytical, the characteristics of the firm, competitors and environment are analyzed, the data of the questionnaire survey are presented, the results are described. In the project part, the digital marketing strategy which is recommended to be used in order to increase online commerce as well as to make it possible to enter the English-speaking market, is described. Bachelor’s work aim – after theoretically justifying the basics of digital marketing improvement aspects, based on the analysis of the company's marketing activities and empirical research to present ARTimi.porcelianas digital marketing solutions in English – speaking European market. Bachelor’s work methods – systematic and comparative analysis of scientific literature, analysis of secondary sources of information, quantitative research and analysis of the statistics. en_US
dc.description.abstract Darbą sudaro trys dalys – teorinė, analitinė bei projektinė. Pirmojoje, teorinėje dalyje, analizuojama mokslinė literatūra, straipsniai, kuriose aprašomos skaitmeninio marketingo priemonės, jų siūlomos galimybės, bei būdai, kurie padėtų pasiekti skaitmeniniai prekybai užsibrėžtus tikslus. Antrojoje, analitinėje, darbo dalyje analizuojama įmonės charakteristika, konkurentai ir aplinka, pateikiami atliktos anketinės apklausos duomenys, aprašomi rezultatai. Projektinėje darbo dalyje aprašoma skaitmeninio marketingo strategija, kurią rekomenduojama taikyti, norint didinti int. pardavimus bei įsilieti į anglakalbę Europos rinką. Darbo tikslas. Teoriškai pagrindus skaitmeninio marketingo tobulinimo aspektus, įmonės marketingo veiklos analizės bei empirinio tyrimo pagrindu pateikti „ARTimi.porcelianas“ skaitmeninio marketingo sprendimus anglakalbėje Europos rinkoje. Darbo metodai: sisteminė ir lyginamoji mokslinės literatūros analizė, antrinių informacijos šaltinių̨ analizė, kiekybinis tyrimas bei statistinių duomenų̨ analizė. en_US
dc.subject Skaitmeninis marketinga, tobulinimas, sprendimai, strategija. en_US
dc.title „Artimi. Porcelianas“ skaitmeninio marketingo tobulinimas en_US
dc.title.alternative Improvement of Digital marketing of Artimi. Porcelianas en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra