DSpace talpykla

UAB „Linėja Transport“ skaitmeninio marketingo tobulinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Gadišauskaitė, Marta
dc.date.accessioned 2022-07-11T06:39:18Z
dc.date.available 2022-07-11T06:39:18Z
dc.date.issued 2022-06-07
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5795
dc.description The aim of the professional BA thesis is to prepare the digital marketing improvement solutions of UAB Linėja Transport after the analysis of the digital marketing of UAB Linėja Transport. The main problem is, what are the possible solutions for improving digital marketing in UAB Linėja Transport? The successful development of digital marketing of UAB Linėja Transport would provide a greater competitive advantage and allow it to reach its target customer and successfully interact with it. The method of analysis of scientific literature is applied in the work in order to analyze the theoretical aspects of traditional and digital marketing, as well as the information provided in books, textbooks and websites and pages, the material of articles are analyzed. In addition, the analysis of secondary sources was applied, the company's statistics were analyzed, which allowed to determine the applicable digital marketing solutions. During the qualitative research, interviews were conducted with the existing customers of UAB Linėja Transport, 4 respondents were interviewed in order to identify the possibilities of improving the digital marketing tools of UAB Linėja Transport. During the additional interview, the Deputy Director of UAB Linėja Transport was interviewed in order to identify the possibilities of improving the digital marketing tools of UAB Linėja Transport for existing and potential customers operating abroad. en_US
dc.description.abstract Baigiamojo darbo tikslas yra atlikus UAB „Linėja Transport“ skaitmeninio marketingo analizę, parengti UAB „Linėja Transport“ skaitmeninio marketingo tobulinimo sprendimus. Keliamas probleminis klausimas, kokie galimi skaitmeninio marketingo tobulinimo sprendimai UAB „Linėja Transport“? UAB „Linėja Transport“ skaitmeninio marketingo sėkmingas vystymas suteiktų didesnį konkurencinį pranašumą ir leistų pasiekti tikslinį savo klientą bei sėkmingai sąveikauti su juo. Darbe taikytas mokslinės literatūros analizės metodas, siekiant išanalizuoti tradicinio ir skaitmeninio marketingo teorinius aspektus, taip pat išanalizuota knygose, vadovėliuose bei internetinėse svetainėse bei puslapiuose pateikta informacija, straipsnių medžiaga. Be to, taikyta antrinių šaltinių analizė, išanalizuoti įmonės statistiniai duomenys, kurie leido nustatyti taikomus skaitmeninio marketingo sprendimus. Kokybinio tyrimo metu buvo atlikti interviu su UAB „Linėja Transport“ esamais klientais, apklausti 4 respondentai, siekiant identifikuoti UAB „Linėja Transport“ skaitmeninio marketingo priemonių tobulinimo galimybes. Papildomo interviu metu apklausta UAB „Linėja Transport“ direktoriaus pavaduotoja, siekiant Identifikuoti UAB „Linėja Transport“ skaitmeninio marketingo priemonių tobulinimo galimybes, skirtas užsienyje veikiantiems esamiems ir potencialiems klientams. en_US
dc.subject Skaitmeninis marketingas, tobulinimas, sprendimai. en_US
dc.title UAB „Linėja Transport“ skaitmeninio marketingo tobulinimas en_US
dc.title.alternative Improvement of Digital Marketing of Linėja Transport, UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra