DSpace talpykla

Prekės ženklo „Food on foot“ įvaizdžio tobulinimas Latvijos rinkoje

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Jadauga, Andrius
dc.date.accessioned 2022-07-11T06:37:54Z
dc.date.available 2022-07-11T06:37:54Z
dc.date.issued 2022-06-07
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5794
dc.description Brand image building solutions are extremely relevant and necessary for newly established brands. The purpose of these brands is to attract new customers as well as to form a strong image by matching the needs of customers. Problem of thesis: how to improve the image of the Food on foot brand in the Latvian market? Aim of the thesis: to provide solutions for improving the image of the Food on foot brand in the Latvian market. Object of the thesis: the image of the Food on foot brand. Research methods: analysis of scientific literature, analysis of statistical data, interview, SWOT analysis, PEST analysis. en_US
dc.description.abstract Prekės ženklo įvaizdžio formavimo sprendimai yra itin aktualūs bei reikalingi naujai įkurtiems prekės ženklams. Šių prekės ženklų tikslas yra pritraukti naujus vartotojus bei suformuoti stiprų įvaizdį rinkoje ir, žinoma, turėti gerą reputaciją tarp vartotojų. Darbo problema: kaip patobulinti prekės ženklo „Food on foot“ įvaizdį Latvijos rinkoje? Darbo tikslas: pateikti prekės ženklo „Food on foot“ įvaizdžio tobulinimo sprendimus Latvijos rinkoje. Darbo objektas: prekės ženklo „Food on foot“ įvaizdis. Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė, statistinių duomenų analizė, interviu, SSGG analizė, PEST analizė. en_US
dc.subject Latvija, rinka, įvaizdžio tobulinimas. en_US
dc.title Prekės ženklo „Food on foot“ įvaizdžio tobulinimas Latvijos rinkoje en_US
dc.title.alternative Improving the Image of the Food on Foot Brand in the Latvian Market en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra