DSpace talpykla

Reklamos įtaka renkantis nereceptinius vaistinius preparatus ir vaistinių prekes Mažeikių miesto gyventojams

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Sukurytė, Julija
dc.date.accessioned 2022-07-08T10:47:15Z
dc.date.available 2022-07-08T10:47:15Z
dc.date.issued 2022-06-10
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5784
dc.description Julija Sukurytė‘s Professional Bachelor’s Final Project. Supervisor: lect. Regina Motienė. Kaunas University of Applied Sciences. Faculty of Medicine. Project title. Marketing Impact on the Choice of Over-the-counter Medical Preparations in Mažeikiai town. Main words. Marketing, Over-the-counter Medical Preparations. Relevance of the Topic. Due to mild illnesses such as cough, colds, allergy, pain, fever, acidity, diarrhea, patients consults with a pharmacy specialist. Trend of using over-the-counter medical preparations has been growing over the past few years. This trend condition to various reasons: easy accessibility, price and increased patients’ provision of information (Marathe, Kamat, Tripathi, Raut, Khatri, 2020). One third of patients indicated that they using over-the-counter medical preparations regularly (Masumoto, Sato, Maeno, Ichinohe, Maeno, 2018). The use of over-the-counter medications is a part of the self-medication process. Pharmacy specialist have the opportunity to educate and counsel patients on appropriate over-the-counter medication use (Sansgiry, Bhansali, Bapat, Xu, 2017). Research question. What impact does marketing have on the population? Research aim. Advertisements impact on the choice of over-the-counter medical preparations for the population and pharmacy goods. Research objectives. 1. Define the concept of advertising and the means of disseminating it in theoretical view. 2. Describe the legal regulation of over-the-counter medical preparations. 3. Determine the impact of advertising on the self-determination of the population when choosing overthe-counter medical preparations and pharmacy goods. Research Methodology. The survey was posted on the website of Mažeikiai municipality using the “Google Form” program. In a quantitative research, data were collected using a survey method. The obtained data are presented in tables and diagrams. The survey sample was calculated using the program “Rao soft sample size calculator”. Established sample bias – 7%, confidence level – 95%, recommended sample size – 195 participants. Main results of empirical research. 1. Advertising is an informant with the purpose - to sell a product, service, idea. 2. Advertising of noon-prescription medicines must be informative, comply with the advertised product, promote rational consumption. 3. Participants helps to choose over-thecounter medical preparations and pharmacy goods a pharmacy specialist and they are purchased once a year. The biggest influences are made on television, in online advertisements, in the choice of preparations for pains, flu and colds en_US
dc.description.abstract Julijos Sukurytės baigiamasis darbas. Darbo vadovė: Regina Motienė. Kauno kolegija, medicinos fakultetas, farmakotechnikos katedra. Darbo tema. Reklamos įtaka, renkantis nereceptinius vaistinius preparatus ir vaistinių prekes, Mažeikių miesto gyventojams. Raktiniai žodžiai. Reklama, nereceptiniai vaistiniai preparatai, vaistinių prekės. Temos aktualumas. Dėl lengvų negalavimų, tokių kaip kosulys, peršalimas, alergija, skausmas, karščiavimas, rūgštingumas, viduriavimas pacientai kreipiasi į farmacijos specialistą. Nereceptinių vaistų vartojimo tendencija per pastaruosius kelerius metus nuolat augo. Šią tendenciją lemia įvairios priežastys, pvz., lengvas prieinamumas bei kaina ir padidėjęs pacientų informuotumas (Marathe, Kamat, Tripathi, Raut, Khatri, 2020). Trečdalis pacientų nurodė, kad reguliariai vartoja nereceptinius vaistus (Masumoto, Sato, Maeno, Ichinohe, Maeno, 2018). Nereceptinių vaistų vartojimas yra savarankiško gydymosi proceso dalis – savigyda. Farmacijos specialistai turi galimybę konsultuoti pacientus dėl tinkamo nereceptinių vaistų vartojimo (Sansgiry, Bhansali, Bapat, Xu, 2017). Tyrimo problema. Kokią įtaką pasirinkimui reklama daro gyventojams? Tyrimo objektas. Reklamos daroma įtaka gyventojams, renkantis nereceptinius vaistinius preparatus ir vaistinių prekes. Tyrimo tikslas. Atskleisti reklamos įtaką gyventojams renkantis nereceptinius vaistinius preparatus ir vaistinių prekes. Tyrimo uždaviniai. 1 .Apibrėžti reklamos sampratą ir jos skleidimo priemones teoriniu aspektu; 2. Aprašyti nereceptinių vaistinių preparatų teisinį reglamentavimą; 3. Nustatyti reklamos įtaką gyventojų apsisprendimui renkantis nereceptinius vaistinius preparatus ir vaistinių prekes. Tyrimo metodika. Apklausa buvo patalpinta į Mažeikių savivaldybės internetinį puslapį, naudojant „Google forms“ programą. Atliekant kiekybinį tyrimą duomenys buvo renkami apklausos metodu. Gauti duomenys pavaizduoti lentelėse, diagramose. Tyrimo imtis buvo apskaičiuota naudojant programą „Raosoft sample size calculator“. Nustatyta imties paklaida – 7%, patikimumo lygis – 95%, rekomenduojamas imties dydis – 195 dalyviai. Pagrindiniai empirinio tyrimo rezultatai. 1. Reklama tai informuotojas, turintis tikslą – parduoti prekę, paslaugą, idėją. 2. Skleidžiamoje reklamoje apie nereceptinį vaistinį preparatą informacija turi būti objektyvi, atitikti reklamuojamą preparatą, skatinti racionalų vartojimą. 3. Nereceptinius vaistinius preparatus ir vaistinių prekes tyrimo dalyviams padeda išsirinkti farmacijos specialistas, juos įsigyja kartą per metus. Didžiausia įtaka daroma televizija, internetu skleidžiamose reklamose, renkantis preparatus nuo skausmo, gripui ir peršalimui. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Reklama, nereceptiniai vaistiniai preparatai, vaistinių prekės en_US
dc.title Reklamos įtaka renkantis nereceptinius vaistinius preparatus ir vaistinių prekes Mažeikių miesto gyventojams en_US
dc.title.alternative Marketing Impact on the Choice of Over-the-counter Medical Preparations in Mažeikiai town en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra