DSpace talpykla

Klientų pasitenkinimo didinimas UAB Tauragės autobusų parko viešojo transporto paslaugomis

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Šimkevičiūtė, Simona
dc.date.accessioned 2022-07-05T08:13:02Z
dc.date.available 2022-07-05T08:13:02Z
dc.date.issued 2022-06-08
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5746
dc.description Customer satisfaction, customer loyalty and quality of service are becoming increasingly important concepts in today’s competitive marketplace. Companies looking to grow and stay competitive must pay attention to these variables. In short, a satisfied customer is the hallmark of a successful business. The company must prioritize customer satisfaction in order to make a profit and gain a good reputation. en_US
dc.description.abstract Klientų pasitenkinimas, klientų lojalumas ir paslaugų kokybė tampa vis svarbesnėmis sąvokomis šiandieninėje konkurencinėje rinkoje. Įmonės, kurios siekia augti ir išlikti konkurencingomis privalo atkreipti dėmesį į šiuos kintamuosius. Klientų pasitenkinimas gali sumažinti neigiamos „iš lūpų į lūpas“ informacijos kiekį ir skatinti klientų išlaikymą. Trumpai tariant, patenkintas klientas yra sėkmingo verslo požymis. Įmonė turi teikti pirmenybę klientų pasitenkinimui, kad gautų pelną ir įgytų gerą reputaciją. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Klientų pasitenkinimas, klientų klasifikavimas, klientų pasitenkinimo matavimas en_US
dc.title Klientų pasitenkinimo didinimas UAB Tauragės autobusų parko viešojo transporto paslaugomis en_US
dc.title.alternative Increasing customer satisfaction with public transport services of Taurages autobusu parkas UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra