dc.contributor.author |
Šimkevičiūtė, Simona |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-05T08:13:02Z |
|
dc.date.available |
2022-07-05T08:13:02Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-08 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5746 |
|
dc.description |
Customer satisfaction, customer loyalty and quality of service are becoming increasingly important concepts in today’s competitive marketplace. Companies looking to grow and stay competitive must pay attention to these variables. In short, a satisfied customer is the hallmark of a successful business. The company must prioritize customer satisfaction in order to make a profit and gain a good reputation. |
en_US |
dc.description.abstract |
Klientų pasitenkinimas, klientų lojalumas ir paslaugų kokybė tampa vis svarbesnėmis sąvokomis šiandieninėje konkurencinėje rinkoje. Įmonės, kurios siekia augti ir išlikti konkurencingomis privalo atkreipti dėmesį į šiuos kintamuosius. Klientų pasitenkinimas gali sumažinti neigiamos „iš lūpų į lūpas“ informacijos kiekį ir skatinti klientų išlaikymą. Trumpai tariant, patenkintas klientas yra sėkmingo verslo požymis. Įmonė turi teikti pirmenybę klientų pasitenkinimui, kad gautų pelną ir įgytų gerą reputaciją. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Klientų pasitenkinimas, klientų klasifikavimas, klientų pasitenkinimo matavimas |
en_US |
dc.title |
Klientų pasitenkinimo didinimas UAB Tauragės autobusų parko viešojo transporto paslaugomis |
en_US |
dc.title.alternative |
Increasing customer satisfaction with public transport services of Taurages autobusu parkas UAB |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |