DSpace talpykla

Gimnazistų žinios apie individualios burnos higienos įtaką burnos sveikatai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Doniauskaitė, Severija
dc.date.accessioned 2022-07-05T06:04:11Z
dc.date.available 2022-07-05T06:04:11Z
dc.date.issued 2022-06-03
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5730
dc.description The problem of the study - what is the knowledge of high school students about the impact of individual oral hygiene on oral health? The subject of the study - knowledge of high school students about the impact of individual oral hygiene on oral health? The aim of the reaserch - to investigate knowledge of high school students about the impact of individual oral hygiene on oral health. Research task: 1. Theoretically reveal the concept of oral health. 2. Describe the peculiarities of individual oral hygiene. 3. To determine the knowledge of the research participant about the influence of individual oral hygiene on the mouth. Research methodology and participants: to determine the knowledge of gymnasium students regarding the influence of individual oral hygiene on oral health, a review of the scientific literature was conducted, and a quantitative research strategy was chosen for the empirical study. An online survey was used to collect data. The data for the empirical study was collected between May 2 and 8, 2022. The survey included 85 students in the 11th and 12th grades. Calculations of descriptive statistics were used to analyse the data. The data was graphically represented using the Microsoft Excel program. Empirical results of the study: after examining the oral hygiene knowledge of 11th and 12th grade high school students, it was revealed that most high school students understand what constitutes good oral health, and the vast majority of them value their oral health. According to the findings of the study, most respondents brush their teeth once per day with a medium-hard toothbrush that is typically replaced every three months. Almost all high school students use hygienic, daily care toothpaste and a circular motion to clean their teeth. A smaller proportion of respondents do not time themselves while brushing their teeth, whereas most high school students brush their teeth for at least one minute and up to two minutes. The most popular extra oral care products are dental floss and mouthwash, while the interdental brush, single toothbrush, and tongue remover are less popular. Most high school students visit a dentist for a prophylactic dental exam and are aware of the signs of tooth decay, but they lack knowledge of gingivitis. The majority of respondents obtain information about oral hygiene from dentists, oral hygienists, and the internet. In addition, gymnasium students report that the dentist educates them on personal oral hygiene during the visit. en_US
dc.description.abstract Tyrimo problema - kokios yra gimnazistų žinios apie individualios burnos higieną ir jos įtaką burnos sveikatai? Tyrimo objektas - gimnazistų žinios apie individualios burnos higienos įtaką burnos sveikatai. Tyrimo tikslas - atskleisti gimnazistų žinias apie individualios burnos higienos įtaką burnos sveikatai. Tyrimo uždaviniai: 1.Teoriškai atskleisti burnos sveikatos sampratą. 2.Aprašyti individualios burnos higienos ypatumus. 3.Nustatyti tyrimo dalyviu žinias apie individualios burnos higienos įtaką burnos sveikatai. Tyrimo metodika ir tiriamieji: siekiant atskleisti gimnazistų žinias apie individualios burnos higienos įtaką burnos sveikatai buvo atlikta mokslinės literatūros analizė, empiriniam tyrimui buvo pasirinkta kiekybinė tyrimo strategija. Taikytas duomenų rinkimo metodas: internetinė apklausa. Empirinio tyrimo duomenys buvo renkami nuo 2022 metų gegužės 2 dienos iki 2022 gegužės 8 dienos. Apklausoje dalyvavo 85 11-12 klasės mokiniai. Duomenų analizei atlikti buvo naudojami aprašomosios statistikos skaičiavimai. Grafiniam duomenų iliustravimui naudota Microsoft Excel programa. Empirinio tyrimo rezultatai: išsiaiškinus 11-12 klasių gimnazistų individualios burnos higienos žinias ir įpročius, nustatyta, kad didžioji dalis gimnazistų žino kas yra gera burnos sveikata ir savo burnos sveikatą vertina gerai. Tyrimo rezultatų vertinimo metu buvo nustatyta, kad didžioji dalis respondentų dantis valosi du kartus per dieną, naudodami vidutinio kietumo dantų šepetėlį, kurį keičia dažniausiai, kas tris mėnesius. Beveik visi gimnazistai valydamiesi dantis naudoja sukamųjų judesių techniką, kurios metu naudoja higieninę, kasdieninės priežiūros dantų pastą. Mažesnė dalis respondentų laiko neskaičiuoja valydamiesi dantis, o didžioji dalis gimnazistų dantis valosi nuo 1 minutės iki 2 ir daugiau minučių. Populiariausios papildomos burnos ertmės priežiūros priemonės yra dantų siūlas, burnos skalavimo skystis, tarp mažiau populiarių priemonių yra tarpdančių šepetėlis, vieno danties šepetėlis, liežuvio valiklis. Dauguma gimnazistų lankosi pas gydytoją odontologą profilaktiniam dantų patikrinimui ir žino kokie yra dantų ėduonies požymiai, bet jiems trūksta informacijos apie gingivito sampratą. Didžioji dalis respondentų apie burnos ertmės priežiūrą sužino iš gydytojų odontologų, burnos higienistų ir interneto, taip pat gimnazistai teigia, kad gydytojas odontologas vizito metu juos supažindina su individualia burnos higiena. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Gimnazistai, individuali burnos higiena, burnos sveikata en_US
dc.title Gimnazistų žinios apie individualios burnos higienos įtaką burnos sveikatai en_US
dc.title.alternative Knowledge of High School Students about the impact of Individual Oral Hygiene on Oral Health en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra