dc.contributor.author |
Žygaitytė, Indrė |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-14T14:04:19Z |
|
dc.date.available |
2021-12-14T14:04:19Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-30 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5560 |
|
dc.description |
The topic of the final work is Design of the Visual Identity for the Individual Enterprise
“Netelpa Galvoj”. This bachelor's thesis presents the history of graphic design, explains what the
visual style is, reviews the main objects of the visual style, and discusses the graphic trends of this
year's logos. Using the acquired knowledge, the design of the visual identity of the company
"Netelpa galvoj" was created.
"Netelpa galvoj" is a trademark of the future graphic designer Indrė Žygaitytė. The basis of
this activity is the author's works, which are drawn by hand with a rapidograph using black and
white colours. Graphic drawings are printed on a variety of different objects such as bags, sweaters,
T-shirts. As the business expanded, there was a need to create the visual style for the company. The
bachelor’s thesis also describes analysis of analogous examples of developers engaged in similar
activities. The aim of this analysis was to create a distinctive and unique visual identity. Having an
identity can help create added value, promote sales, grow brand demand. The creation of a visual
identity that for “Netelpa galvoj” can help this activity to develop, become known in the market and
provide a real income.
The created visual style is modern and minimalistic. All visual style objects are created
with the help of the author's graphic drawings or their motifs, the contrast of black and white is
maintained by introducing the grey. The visual style was created by linking all objects and
structural elements with a philosophical message encrypted in the title "Netelpa galvoj" and in
order to reveal the uniqueness of graphic drawings. |
en_US |
dc.description.abstract |
Baigiamojo darbo tema – „Netelpa galvoj“ prekinio ženklo vizualinio identiteto kūrimas.
Šiame bakalauro baigiamajame darbe pateikiama grafinio dizaino istorija, aiškinamasi kas yra
firminis (vizualinis) stilius, apžvelgiami pagrindiniai vizualinio stiliaus objektai, taip pat aptariama
šių metų logotipų grafinės tendencijos. Pasitelkus įgautas žinias, buvo kuriamas įmonės „Netelpa
galvoj“ vizualinio identiteto dizainas.
„Netelpa galvoj“ tai būsimos grafikos dizainerės Indrės Žygaitytės prekinis ženklas. Šios
veiklos pagrindą sudaro autoriniai darbai, kurie piešiami ranka rapidografu, pasitelkiant juodą ir baltą
spalvas. Grafiniai piešiniai yra spaudžiami ant įvairių skirtingų objektų, tokių kaip maišeliai,
džemperiai, marškinėliai. Plečiant veiklą atsirado poreikis sukurti įmonės vizualinį stilių.
Išanalizavus analoginius pavyzdžius kūrėjų, užsiimančių panašia veikla buvo siekiama sukurti
išskirtinį ir unikalų vizualinį identitetą. Identiteto turėjimas gali padėti kurti pridėtinę vertę, skatinti
prekybą, auginti prekės ženklo paklausą. „Netelpa galvoj“ vizualinio identiteto kūrimas gali padėti
šiai veiklai plėtotis, tapti žinoma rinkoje bei teikti realias pajamas.
Sukurtas vizualinis stilius yra modernus bei minimalistinis. Visi vizualinio stiliaus objektai
kurti pasitelkiant autorės grafinius piešinius ar jų motyvus, išlaikomas juodos ir baltos spalvų
kontrastas, įvedant pilką spalvą. Vizualinis stilius buvo kurtas siejant visus objektus bei struktūrinius
elementus su filosofine „Netelpa galvoj“ pavadinime užšifruota žinute bei siekiant atskleisti grafinių
piešinių unikalumą. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
prekinis ženklas, vizualinis stilius, struktūriniai elementai, grafinis dizainas |
en_US |
dc.title |
IĮ „Netelpa galvoj“ vizualinio identiteto dizainas |
en_US |
dc.title.alternative |
Design of the Visual Identity for the Individual Enterprise “Netelpa Galvoj” |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |