DSpace talpykla

Ankstyvojo amžiaus vaikų adaptacija grupėje: tėvų lūkesčiai ir pareigos

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Navasaitytė, Edita
dc.date.accessioned 2021-09-20T06:27:56Z
dc.date.available 2021-09-20T06:27:56Z
dc.date.issued 2021-06-16
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5531
dc.description The early age of children is one of the shortest but most important stages of a person's life. The most intensive preparation for life takes place during this period. This period is often associated with the start of pre-school education and adaptation in a group of children. This is a difficult time for the child, family and educators. It has been shown that before their children start to attend pre-school educational institution, parents already have certain expectations, and wishes for educators. Mutual understanding, cooperation, support and trust between parents and educators are essential for adaptation to be successful. Research is needed to assess these expectations. Foreign researchers have investigated children's adaptation in the group from various aspects, parents' expectations during the adaptation of their children are also described in previous research. But according to the author’s knowledge similar research in Lithuania is lacking, only a few studies were conducted previously. Similar research in this pre-school education institution was not conducted. Object of the research – expectations and responsibilities of parents raising children of early age in the period of child adaptation. The aim of the research is to reveal expectations and responsibilities of parents raising children of early age in the child 's adaptation period. en_US
dc.description.abstract Temos aktualumas: ankstyvasis amžius yra vienas trumpiausių, tačiau itin svarbus žmogaus gyvenimo etapas, kurio metu vyksta intensyviausias pasiruošimas gyvenimui. Šis laikotarpis dažnai siejamas su vaiko ikimokyklinio ugdymo įstaigos lankymo pradžia, adaptacija vaikų grupėje. Tai sudėtingas metas vaikui, šeimai ir pedagogams. Įrodyta, kad dar prieš pradedant lankyti ugdymo įstaigą, tėvai turi tam tikrų lūkesčių, norų bei pageidavimų pedagogams. Siekiant, kad adaptacija vyktų sėkmingai – būtinas tėvų ir pedagogų vieningumas, supratingumas, bendradarbiavimas, tarpusavio parama ir pasitikėjimas. Temos naujumas: užsienio tyrėjai vaikų adaptaciją grupėje yra nagrinėję įvairiais aspektais, taip pat yra atlikta tyrimų, kurie vertino tėvų lūkesčius jų vaikų adaptacijos metu, tačiau panašių tyrimų Lietuvoje, autorės duomenimis, nėra gausu. Ikimokyklinio ugdymo įstaigoje, kurioje atliktas užsakomasis tyrimas, ši tema netyrinėta. Tyrimo problema: kokie esminiai tėvų lūkesčiai vaikui pradėjus lankyti darželį ikimokyklinio ugdymo įstaigoje? Kokios tėvų pareigos vaiko adaptacijos ikimokyklinio ugdymo įstaigoje metu? Tyrimo objektas: ankstyvojo amžiaus vaikus auginančių tėvų lūkesčiai ir pareigos vaiko adaptacijos grupėje laikotarpiu. Darbo tikslas: atskleisti ankstyvojo amžiaus vaikus auginančių tėvų lūkesčius ir pareigas vaiko adaptacijos grupėje laikotarpiu. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject vaikų adaptacija, tėvai en_US
dc.title Ankstyvojo amžiaus vaikų adaptacija grupėje: tėvų lūkesčiai ir pareigos en_US
dc.title.alternative Adaptation of Early Age Children in a Group: Parents‘ Responsibilities and Expectations en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra