DSpace talpykla

UAB ,,Serenika“ parduotuvės „Hobio centras“ marketingo komunikacijos tobulinimas klientams pritraukti

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Stulginskaitė, Evelina
dc.contributor.author Pavilenis, Laymonas
dc.date.accessioned 2021-09-10T07:55:45Z
dc.date.available 2021-09-10T07:55:45Z
dc.date.issued 2021-05-27
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5523
dc.description Constantly changing business conditions, increasing competition in the market, encourage the use of marketing communications, which aims to adapt to customer needs, inform and attract them, promote their loyalty, development not only in the physical but also in the virtual environment. Active communication with customers creates an opportunity to build and maintain relationships with customers, to adapt more quickly to the market. The problem of the thesis – does Serenika UAB use effective marketing communication tools to attract customers and form their loyalty? en_US
dc.description.abstract Nuolat kintančios verslo sąlygos, konkurencijos rinkoje didėjimas, skatina naudojamos marketingo komunikacijos, kuria siekiama prisiderinti prie kliento poreikių, informuoti juos ir pritraukti, skatinti jų lojalumą, plėtrą ne tik fizinėje, bet ir virtualioje aplinkoje. Aktyvi komunikacija su klientais sudaro galimybę kurti ir palaikyti santykius su klientais, greičiau prisitaikyti rinkoje. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Marketingo komunikacija, klientų pritraukimas en_US
dc.title UAB ,,Serenika“ parduotuvės „Hobio centras“ marketingo komunikacijos tobulinimas klientams pritraukti en_US
dc.title.alternative Improvement of marketing communication to attract customers in Hobio centras store under Serenika UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra