DSpace talpykla

UAB „Vetmarket” konkurencingumo didinimas klientų pasitenkinimui stiprinti

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Natytė, Iraida
dc.contributor.author Sinkevičienė, Irutė
dc.date.accessioned 2021-09-10T07:53:57Z
dc.date.available 2021-09-10T07:53:57Z
dc.date.issued 2021-05-27
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5522
dc.description No business entity can operate profitably if it is not competitive in the market. The available competitive advantage makes it possible to occupy a larger market share and attract more customers, so customer satisfaction is one of the most important factors determining the company's competitiveness, therefore the problem of the work is: what measures would increase Vetmarket UAB competitiveness in the market and enhance customer satisfaction? en_US
dc.description.abstract Nei vienas verslo subjektas negali veikti pelningai, jei nėra konkurencingas rinkoje. Turimas konkurencinis pranašumas sudaro galimybę užimti didesnę rinkos dalį ir pritraukti daugiau klientų, taigi klientų pasitenkinimas yra vienas svarbiausių įmonės konkurencingumą lemiančių veiksnių, todėl darbo problema – kokios priemonės leistų padidinti UAB „Vetmarket“ konkurencingumą rinkoje bei sustiprintų klientų pasitenkinimą? en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Konkurencija, konkurencingumas en_US
dc.title UAB „Vetmarket” konkurencingumo didinimas klientų pasitenkinimui stiprinti en_US
dc.title.alternative Increase of competitiveness to enhance customer satisfaction in Vetmarket UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra