DSpace talpykla

MB „Vipera LT“ elektroninės parduotuvės ir reklamos priemonių kūrimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Nausėdaitė, Monika
dc.date.accessioned 2021-08-25T11:55:08Z
dc.date.available 2021-08-25T11:55:08Z
dc.date.issued 2021-06-16
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5437
dc.description The main topic of the final work is the Development of the e-shop and advertising tools for the MB Vipera LT. The main reason for the work is to demonstrate the knowledge acquired during the studies by creating multimedia products and to encourage old and new customers through advertising. The major problem addressed in the study is that customers do not have e-shope and only few advertising tools. The main ideas of the pole sport dance studio are to create an online store using the content management system „Wordpress“ and also to create flyers, business card design and representative posters. The composition of the final work – the customer, his requirements as well the target audience were presented in the analytical part. Also the analysis of online stories providing pole services, advantages and disadvantages and the web design trends were highlighted in this part. The workflow, site map, wireframe and page layouts were shown in the project part. It was named to use the „Wordpress“ platform and plugin to build a website. The economic part describes the cost of labor, and the final price of the product. Human safety part provides information about the workplace and safety. At the end of the final work, the conclusion of the work, information sources, literature is and appendices are indicated. The work consists of 56 pages, 6 tables, 31 figures, 25 information sources and 4 appendice. en_US
dc.description.abstract Baigiamojo darbo tema – MB „Vipera LT“ elektroninės parduotuvės ir reklamos priemonių kūrimas. Darbo tikslas – pademonstruoti studijų metu įgytas žinias kuriant multimedijos produktus ir skatinti parduotuvės lankytojus apsipirkti, o reklamos priemonėmis pritraukti naujus ir senus klientus. Darbo problema – Internetinės parduotuvės neturėjimas ir reklamos priemonių neturėjimas. Darbo užduotis – pole sport šokių studijai sukurti internetinę parduotuvę naudojantis turinio valdymo sistema „Wordpress“ ir sukurti skrajučių, vizitinių kortelių dizainą ir skaitmenines reklamos priemones. Baigiamojo darbo rašto sudėtis – analitinėje dalyje yra pristatomas užsakovas, pristatomi jo reikalavimai, pateikta tikslinė auditorija, kuriai bus skirti kuriami multimedijos produktai. Atlikta internetinių parduotuvių, teikiančių pole sport paslaugas analizė, pabrėžti jų privalumai bei trūkumai. Taip pat aptartos dizaino tendencijos, vyraujančios puslapiuose ir išskirtos labiausiai pasiteisinusios. Projektinėje dalyje yra pateikta darbo eiga, pateikiama svetainės vielinė diagrama, puslapių maketai. Įvardijami naudoti Wordpress platformoje naudoti įskiepiai kuriant svetainę. Ekonominėje dalyje yra aprašoma darbo sąnaudų kaina, apskaičiuojama galutinė produkto kaina, o žmogaus saugos dalyje yra pateikiama informacija apie darbo vietą ir saugumą. Baigiamojo darbo pabaigoje yra pateikiamos atlikto darbo išvados, nurodyti informaciniai šaltiniai ir literatūra bei priedai. Darbą sudaro 56 puslapiai, 6 lentelės, 31 paveikslėlių 25 literatūros ir informacijos šaltiniai ir 4 priedai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Reklama; firminis stilius; e-parduotuvė, vielinė diagrama, tinklapis en_US
dc.title MB „Vipera LT“ elektroninės parduotuvės ir reklamos priemonių kūrimas en_US
dc.title.alternative Development of the e-shop and advertising tools for the MB Vipera LT en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra