DSpace talpykla

Ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymas(-is) taikant dailę ikimokyklinio ugdymo įstaigoje

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Šerniūtė, Kamilė
dc.date.accessioned 2021-08-24T10:55:12Z
dc.date.available 2021-08-24T10:55:12Z
dc.date.issued 2021-06-16
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5386
dc.description Relevance and problem of the topic. Preschool children have already learned to work in groups, cooperate, concentrate, analyze, draw, color, improvise, not be afraid to create. For a child of this age, it is necessary to develop more intensive creativity to use more diverse, as yet untested art tools, newer methods and forms. The problematic question is whether the creativity of pre-school children is developed by applying sufficiently attractive art methods and forms in the pre-school education institu-tion? The object of the work: pre-school age creativity education(s) art expression, applying the form of play in pre-school education institution. The aim of the work: to reveal and substantiate the importance of methods and forms for the development of creativity in preschool children in the expression of art by applying the form of play in a preschool institution. en_US
dc.description.abstract Temos aktualumas ir problema. Kūrybiško žmogaus ugdymas nuo pat mažens ugdytojams tampa iššūkiu, nes tai ką vaikas patiria šiame amžiaus tarpsnyje, dažnai gali nulemti jo tolimesnę asme-nybės vystymosi raidą. Pedagogo pareiga – vaiko įgimto poreikio kurti skatinimas, jo kūrybiškumo puo-selėjimas, taikant įdomius, inovatyvius ugdymo(-si) metodus, formas, priemones. Ikimokyklinio am-žiaus vaikai – jau išmokę dirbti grupėse, bendrauti, susikaupti, analizuoti, piešti, spalvinti, improvizuoti, nebijoti savitai kurti. Skatinant intensyvesnį kūrybiškumo ugdymą (-si), svarbu naudoti įvairesnes, dar nebandytas dailės priemones, naujesnius metodus, formas. Probleminis klausimas – ar ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumas yra ugdomas taikant pakankamai patrauklius dailės metodus, formas ikimokyklinio ugdymo įstaigoje? kokie dailės metodai, formos, geriausiai ugdytų ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumą daile ikimokyklinio ugdymo įstaigoje? Tyrimo objektas: ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymas(-is) taikant dailę ikimokyklinio ugdymo įstaigoje. Tyrimo tikslas: atskleisti ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymo galimybes taikant dailės metodų, formų įvairovę ikimokyklinio ugdymo įstaigoje. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject kūrybiškumo ugdymas, dailė en_US
dc.title Ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymas(-is) taikant dailę ikimokyklinio ugdymo įstaigoje en_US
dc.title.alternative Pre-School Age Creativity Education(S) Art Expression, Applying the Form of Play in Pre-School Education Institution en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra