dc.contributor.author |
Žilevičius, Laurynas |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-23T06:26:14Z |
|
dc.date.available |
2021-08-23T06:26:14Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-18 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5338 |
|
dc.description |
UAB „Lemona” can make more use of communication opportunities,
communicate with customers and spread the word about the products they selling, or services
provided. Social networks open wide opportunities: to direct information to the target audience,
communicate about the offered services and their benefits, introduce staff, contact details, retain
existing customers and attract new ones. |
en_US |
dc.description.abstract |
UAB „Lemona“ pasitelkiant socialinius tinklus, gali bendrauti su
klientais ir skleisti žinią apie prekes ar teikiamas paslaugas. Socialiniai tinklai atveria plačias
galimybes: nukreipti informaciją tikslinei auditorijai, pranešti apie siūlomas paslaugas ir jų
pranašumus, pristatyti darbuotojus, išlaikyti esamus klientus ir pritraukti naujų. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Komunikacijos plėtra, socialiniai tinklai, komunikacija. |
en_US |
dc.title |
UAB „Lemona“ komunikacijos plėtros galimybės socialiniuose tinkluose |
en_US |
dc.title.alternative |
UAB Lemona Communication Development Possibilities in Social Networks |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |