DSpace talpykla

Nuomonės formuotojų komunikacijos socialiniuose tinkluose tobulinimo gairės

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Venclovaitė, Justė
dc.date.accessioned 2021-08-23T06:24:35Z
dc.date.available 2021-08-23T06:24:35Z
dc.date.issued 2021-06-18
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5337
dc.description These days there are a lot social networks. Their purpose might be very different but most of them are still being used for comunication and advertising. In such circumstances and adapting to modern media, the concept of opinion formers also emerges. When communicating with their audience, they not only spread the desired message, but also advertise various services and goods. en_US
dc.description.abstract Šiais laikais yra daugybė socialinių tinklų. Jų paskirtis gali būti labai skirtinga, tačiau dauguma jų naudojama komunikacijai, saviraiškai ir reklamai. Esant tokioms aplinkybėms ir prisitaikant prie šiuolaikinių medijų atsiranda ir sąvoka – nuomonės formuotojai. Pastarieji bendraudami su savo auditorija ne tik skleidžia norimą žinutę, bet ir reklamuoja įvairias paslaugas, prekes. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Nuomonės formuotojai, komunikacija socialiniuose tinkluose, komunikacijos tobulinimo gairės. en_US
dc.title Nuomonės formuotojų komunikacijos socialiniuose tinkluose tobulinimo gairės en_US
dc.title.alternative Guidelines for Communication Improvement of Social Media Influencers en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra