DSpace talpykla

Vidinės komunikacijos specifika ir efektyvinimas: AB „Telia Lietuva“ skambučių centro padalinio atvejis

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Dambrauskaitė, Severina
dc.date.accessioned 2021-08-23T05:52:37Z
dc.date.available 2021-08-23T05:52:37Z
dc.date.issued 2021-06-17
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5325
dc.description Effective internal communication is one of the elements contributing to the success of a company. Without strong internal communication, it is impossible to formulate a favorable image on the outside, to ensure efficient and motivated work of employees, so each organization starts to improve communication from within. Therefore, it is very important to study the internal communication of the company's call center unit, to single out the specifics of the operation of information transmission channels and to provide opportunities for improvement. en_US
dc.description.abstract Efektyvi vidinė komunikacija yra vienas iš elementų prisidedančių prie sėkmingos įmonės veiklos. Be stiprios vidinės komunikacijos nepavyksta suformuluoti palankaus įvaizdžio išorėje, užtikrinti darbuotojų efektyvaus bei motyvuoto darbo, tad kiekviena organizacija komunikaciją tobulinti pradeda nuo savo vidaus. Todėl labai svarbu ištirti įmonės skambučių centro padalinio vidinę komunikaciją, išskirti informacijos perdavimo kanalų veikimo specifiką ir pateikti tobulinimo galimybes. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Vidinė komunikacija, vidinės komunikacijos specifika, komunikacijos efektyvinimas. en_US
dc.title Vidinės komunikacijos specifika ir efektyvinimas: AB „Telia Lietuva“ skambučių centro padalinio atvejis en_US
dc.title.alternative Specific Features and Effectiveness of Internal Communication: the Case of AB Telia Lietuva Call Centre en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra