dc.contributor.author |
Dambrauskaitė, Severina |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-23T05:52:37Z |
|
dc.date.available |
2021-08-23T05:52:37Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-17 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5325 |
|
dc.description |
Effective internal communication is one of the elements
contributing to the success of a company. Without strong internal communication, it is impossible
to formulate a favorable image on the outside, to ensure efficient and motivated work of employees,
so each organization starts to improve communication from within. Therefore, it is very important
to study the internal communication of the company's call center unit, to single out the specifics of
the operation of information transmission channels and to provide opportunities for improvement. |
en_US |
dc.description.abstract |
Efektyvi vidinė komunikacija yra vienas iš elementų prisidedančių
prie sėkmingos įmonės veiklos. Be stiprios vidinės komunikacijos nepavyksta suformuluoti
palankaus įvaizdžio išorėje, užtikrinti darbuotojų efektyvaus bei motyvuoto darbo, tad kiekviena
organizacija komunikaciją tobulinti pradeda nuo savo vidaus. Todėl labai svarbu ištirti įmonės
skambučių centro padalinio vidinę komunikaciją, išskirti informacijos perdavimo kanalų veikimo
specifiką ir pateikti tobulinimo galimybes. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Vidinė komunikacija, vidinės komunikacijos specifika, komunikacijos efektyvinimas. |
en_US |
dc.title |
Vidinės komunikacijos specifika ir efektyvinimas: AB „Telia Lietuva“ skambučių centro padalinio atvejis |
en_US |
dc.title.alternative |
Specific Features and Effectiveness of Internal Communication: the Case of AB Telia Lietuva Call Centre |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |