DSpace talpykla

UAB „Krinona“ vykdomos išorinės komunikacijos tobulinimas kriziniu laikotarpiu

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Bakevičiūtė, Kamilė
dc.date.accessioned 2021-08-23T05:33:16Z
dc.date.available 2021-08-23T05:33:16Z
dc.date.issued 2021-06-17
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5321
dc.description UAB Krinona has many communication channels, therefore external communication in this organization can operate very simply and efficiently. This organization, with the help of social networks, communicates with customers, new people - consumers. External communication, for such organizations that engage in sales, is the foundation for attracting more new customers and reaching targeted existing customers. UAB Krinona is a household goods store, therefore without communication this organization would not be able to continue to prosper. In order for external communication to take place, the organization, by publishing its content on social networks such as Facebook and Instagram, promotes its products and brand more and thus attracts public interest. During the crisis, the activity of social networks is more important than ever, therefore UAB Krinona tries to publish as much as possible recorded on social networks, when consumers are constantly confronted and learn what the new offer means. en_US
dc.description.abstract UAB „Krinona“ komunikacijos kanalų turi ne vieną, todėl išorinė komunikacija šioje organizacijoje gali labai paprastai ir efektyviai veikti. Ši organizacija socialinių tinklų pagalba, komunikuoja su klientais, naujais žmonėmis - vartotojais. Išorinė komunikacija, tokioms organizacijoms, kurios užsiima pardavimais yra pagrindas, siekiant pritraukti daugiau naujų klientų ir pasiekti tikslinius jau turimus vartotojus. UAB „Krinona“ yra buitinių prekių parduotuvė, todėl be komunikacijos ši organizacija negalėtų toliau klestėti. Tam, kad išorinė komunikacija vyktų, organizacija publikuodama savo turinį tokiuose socialiniuose tinkluose kaip: Facebook ir Instagram, populiarina labiau savo parduodamas prekes ir prekinį ženklą bei tokiu būdu sulaukia visuomenės susidomėjimo. Kriziniu laikotarpiu, socialinių tinklų aktyvumas yra dar labiau svarbus nei kada nors anksčiau, todėl UAB „Krinona“ stengiasi publikuoti kuo daugiau įrašų socialiniuose tinkluose, kad vartotojai neprarastų susidomėjimo ir sužinotų naujų dalykų apie naujas siūlomas prekes. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Išorinė komunikacija, krizinis laikotarpis, komunikacijos kanalai. en_US
dc.title UAB „Krinona“ vykdomos išorinės komunikacijos tobulinimas kriziniu laikotarpiu en_US
dc.title.alternative UAB Krinona External Communication Improvement during the Crisis en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra