DSpace talpykla

VŠĮ „Jauna kultūra“ prekės ženklo žinomumo didinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Žymančiūtė, Algima
dc.date.accessioned 2021-08-20T12:15:44Z
dc.date.available 2021-08-20T12:15:44Z
dc.date.issued 2021-06-16
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5311
dc.description The work provides an analysis of scientific literature that examines the essence of the brand and ways to increase brand awareness. The study also discusses data from the study that provides the organization with suggestions that could help raise brand awareness. This topic is worth exploring for the development of the organization, the fluidity of the activity and the loyalty of customers. en_US
dc.description.abstract Darbe pateikiama mokslinės literatūros analizė, kurioje nagrinėjama prekės ženklo esmė ir prekės ženklo žinomumo didinimo būdai. Taip pat aptariami tyrimo metu gauti duomenys, kuriais remiantis organizacijai pateikiami pasiūlymai, kurie galėtų padėti didinant prekės ženklo žinomumą. Šią temą verta nagrinėti, siekiant organizacijos tobulėjimo, veiklos sklandumo ir klientų lojalumo. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Prakės ženklas, prekės ženklo žinomumas, žinomumo didinimas. en_US
dc.title VŠĮ „Jauna kultūra“ prekės ženklo žinomumo didinimas en_US
dc.title.alternative Increasing Brand Awareness of VŠĮ Jauna kultūra en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra