DSpace talpykla

Lingvistiniai internetinių parduotuvių programėlių ypatumai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Subataitė, Gustė
dc.date.accessioned 2021-08-19T07:01:30Z
dc.date.available 2021-08-19T07:01:30Z
dc.date.issued 2021-06-17
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5206
dc.description Subataitė, Gustė Professional Bachelor Thesis ‘Linguistic Peculiarities of Online Shopping Apps’. Scientific advisor, lecturer Gražina Jedemskienė, Kaunas University of Applied Sciences, the Language Centre of the Faculty of Arts and Education. Kaunas, 2021. The paper includes 48 pages, 24 references. Purpose of the research. The object of the PBT is the linguistic tools found in the advertising texts of online shopping apps. The main problem of the PBT is what the main linguistic tools are used in advertising texts of online shops. The PBT aim of the research is to find out the linguistic peculiarities in the advertising texts of online stores. The objectives of the work are to theoretically review the possible features of linguistics, as well as what can be improved by creating promotional texts for new online shopping apps to attract the attention of buyers. Also, to find out what linguistic tools are used in promotional texts of online shops. The work consists of two main parts: theoretical and practical. The theoretical part reviews the linguistic levels used in online shopping apps. In the practical part, using descriptive comparative linguistic analysis, it is necessary to distinguish some linguistic means when creating selected online store promotional texts. Keywords. Linguistics, online shopping, advertising texts, advertising. Research methodology. After analysing the theoretical sources, where the authors offered valuable insights on linguistic tools and their functions in advertisements. Besides necessary information about the functions and benefits of linguistics in creating online shopping apps was provided. Data for practical linguistic analysis were collected from online shopping apps such as Melaleuca, Mary Kay and Sephora. Methods used: analysis of theoretical sources and descriptive comparative linguistic analysis. Methods used: analysis of theoretical sources, descriptive comparative linguistic analysis and quantitative research. Findings and conclusions. The results of the linguistic research reveal that different online store advertising texts have their own linguistic features. Therefore, there are main features of linguistics in the development of programs that are discussed in the theoretical part: Phonetical, Lexical-Semantical and Syntactical. One of the main things why linguistic tools are used in creating promotional texts is to attract the attention of customers. Relevance and practical implications. This professional bachelor thesis is relevant to public relations students, allowing them to see what linguistic tools are used in creating promotional texts for online stores, as well as for marketing students to see and understand how to properly engage and attract customers. en_US
dc.description.abstract Subataite, Gustė profesinio bakalauro baigiamasis darbas ‘Linguistic Peculiarities in Online Shopping Apps’ (“Lingvistiniai internetinių parduotuvių programėlių ypatumai”). Baigiamojo darbo vadovė lektorė Gražina Jedemskienė, Kauno kolegijos Menų ir ugdymo fakulteto Kalbų centras, Kaunas, 2021. Baigiamojo darbo apimtis – 48 psl., darbe panaudoti 24 šaltiniai. Tyrimo paskirtis. Baigiamojo darbo objektas yra lingvistiniai ypatumai randami internetinių parduotuvių reklaminiuose tekstuose. Pagrindinė šio darbo problema yra kokios pagrindinės lingvistinės priemonės yra naudojamos kuriant internetinių parduotuvių reklamų tekstus. Tyrimo tikslas yra išsiaiškinti lingvistinius internetinių parduotuvių reklaminių tekstų ypatumus. Baigiamojo darbo uždaviniai: teoriškai apžvelgti įmanomus lingvistikos ypatumus, taip pat, sužinoti, kokie lingvistiniai ypatumai yra naudojami internetinių parduotuvių reklaminiuose tekstuose. Darbą sudaro dvi pagrindinės dalys: teorinė ir praktinė. Teorinėje dalyje apžvelgiama lingvistinės priemonės, naudojamos internetinių parduotuvių reklaminiuose tekstuose. Praktinėje dalyje naudojant aprašomąją lyginamąją lingvistinę analizę, siekiama atskleisti kokios lingvistinės priemonės naudojamos kuriant pasirinktų internetinių parduotuvių reklaminius tekstus. Reikšminiai žodžiai. Lingvistika, internetinės parduotuvės, reklaminiai tekstai, reklama. Mokslinio tyrimo metodologija. Išanalizavus teorinius šaltinius, autoriai pasiūlė vertingų įžvalgų apie lingvistikos ypatumus, taip pat suteikė reikalingos informacijos apie lingvistikos funkcijas ir naudą, kuriant internetinių parduotuvių reklaminius tekstus. Duomenys praktinei lingvistinei analizei rinkti iš internetinių apsipirkimo programėlių, tokių kaip „Melaleuca“, „Mary Kay“ ir „Sephora“. Naudojami metodai: teorinių šaltinių analizė ir aprašomoji lyginamoji lingvistinė analizė. Rezultatai ir išvados. Lingvistinio tyrimo rezultatai atskleidžia, jog skirtingi internetiniai parduotuvių reklaminiai tekstai pasižymi savitais lingvistiniais bruožais. Daugiausiai vartojami lingvistiniai prietaisai yra leksika semantika, o rečiausiai – fonetika, kuriant reklaminius tekstus, kurie aptariami teorinėje dalyje. Vienas iš pagrindinių dalykų, kam naudojamos lingvistikos priemonės, kuriant reklaminius tekstus yra sukurti patrauklią ir įdomią reklamą, kuri pritrauktų potencialų pirkėją. Aktualumas ir praktinis pritaikomumas. Šis profesinio bakalauro darbas yra aktualus viešųjų ryšių studentams, leidžiantis pamatyti kokios lingvistinės priemonės pasitelkiamos, kuriant internetinių parduotuvių reklaminius tekstus; taip pat marketingą studijuojantiems asmenims tam, kad pamatytų naudojamas lingvistines priemones ir žinoma, kad suprastų, kaip tinkamai jas panaudoti reklamose, kad pritrauktų potencialius pirkėjus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Lingvistika, internetinės parduotuvės, reklaminiai tekstai, reklama / Linguistics, online shopping, advertising texts, advertising. en_US
dc.title Lingvistiniai internetinių parduotuvių programėlių ypatumai en_US
dc.title.alternative Linguistic Peculiarities of Online Shopping Apps en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra