DSpace talpykla

Fonetiniai socialinių medijų antraščių ypatumai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Rupeikaitė, Justė
dc.date.accessioned 2021-08-19T06:25:23Z
dc.date.available 2021-08-19T06:25:23Z
dc.date.issued 2021-06-17
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5205
dc.description Rupeikaitė, Justė ‘Phonetic Peculiarities in Headlines of Social Media‘ Professional Bachelor Thesis. Scientific advisor, lecturer Ieva Brazauskaitė- Zubavičienė, Kaunas University of Applied Sciences, the Language Centre of the Faculty of Arts and Education. Kaunas, 2021. The paper includes 41 pages, 23 references. Purpose of the research. The subject matter of the PBT is cases of headlines containing stylistic, phonetic means found in social media headlines. The problem question of the PBT is what phonetic devices are used while creating well build headlines of social media. The PBT aim is to is to reveal phonetic devices used in headlines found on Facebook. The objectives are to theoretically review what phonetic stylistic devices and what their functions are and which of them can be employed to make headlines well build. Also find out what stylistic phonetic devices are used in headlines found on Facebook. The paper consists of two main parts: theoretical and practical. The theoretical part gives a review of analysis of theoretical sources to review phonetic stylistic devices. The analytical part provides descriptive comparative linguistic analysis to reveal what devices are used in the headlines. Keywords. Phonetic, headlines, stylistic devices, social media. Research methodology. Having analysed the arguments found in the theoretical works of authors suggested valuable insights on phonetics, as well as the necessary information on phonetic stylistic devices, as well as how headlines are developed and what functions they perform. The data for the practical linguistic analysis was collected from references. The methods used include: 1) the analysis of theoretical references; 2) the descriptive comparative linguistic analysis. Findings and conclusions. The results of the linguistic study reveal that linguists analyse phonetic stylistic devices differently. Still, all of them agree on the five most common phonetic stylistic devices: alliteration, assonance, rhyme, rhythm, onomatopoeia. One of the essential functions of headlines is to index the news correctly, applying various stylistic devices to attract the reader’s attention. Relevance and practical implications. The research of the PBT to students of public relations to see how headlines are created on social media. It is also important for individuals interested in journalism to create articles to see and understand how to properly engage the reader. en_US
dc.description.abstract Rupeikaitė, Justė profesinio bakalauro baigiamasis darbas ‘Phonetic Peculiarities in Headlines of Social Media’ („Fonetiniai socialinių medijų antraščių ypatumai“). Baigiamojo darbo vadovas lektorė Ieva Brazauskaitė- Zubavičienė, Kauno kolegijos Menų ir ugdymo fakulteto Kalbų centras, Kaunas, 2021. Baigiamojo darbo apimtis - 41 psl., darbe panaudoti 23 šaltiniai. Tyrimo paskirtis. Baigiamojo darbo objektas yra fonetiniai instrumentai rasti antraštėse socialinėje medijoje. Pagrindinė šio darbo problema yra kokios pagrindinės stilistinės priemonės yra naudojamos, kuriant antraštes socialinėje medijoje. Tyrimo tikslas yra atskleisti fonetinius įrenginius, naudojamus „Facebook“ rastose antraštėse. Baigiamojo darbo uždaviniai: teoriškai apžvelgti, kokios fonetinės priemonės ir kokios jų funkcijos yra, taip pat, kurias iš jų galima panaudoti, kad antraštės būtų sukurtos tinkamai. Taip pat, sužinoti, kokios fonetinės stilistinės priemonės naudojamos „Facebook“ rastose antraštėse. Darbą sudaro dvi pagrindinės dalys: teorinė ir praktinė. Teorinėje dalyje apžvelgiamos fonetinės stilistinės priemonės. Praktinėje dalyje aprašoma lyginamoji kalbinė analizė, siekiant atskleisti, kokios priemonės naudojamos kuriant antraštes. Reikšminiai žodžiai. Fonetika, antraštės, stilistinės priemonės, socialinė medija. Mokslinio tyrimo metodologija. Išanalizavus teorinius šaltinius, autoriai pasiūlė vertingų įžvalgų apie fonetiką, taip pat reikalingos informacijos apie fonetinius stilistinius prietaisus, taip pat apie tai, kaip kuriamos antraštės ir kokias funkcijas jie atlieka. Duomenys praktinei lingvistinei analizei rinkti iš internetinių šaltinių. Naudojami metodai: teorinių šaltinių analizė ir aprašomoji lyginamoji lingvistinė analizė. Rezultatai ir išvados. Lingvistinio tyrimo rezultatai atskleidžia, jog kalbininkai skirtingai analizuoja fonetines priemones. Vis dėl to, yra penkios stilistinės fonetinės priemonės, kurios aptariamos teorinėje dalyje. Viena iš pagrindinių antraščių funkcijų yra teisingai indeksuoti naujienas, pritaikant įvairias stilistines priemones, norint pritraukti skaitytojo dėmesį. Aktualumas ir praktinis pritaikomumas. Šis profesinio bakalauro darbas aktualus viešųjų ryšių studentams, pamatyti, kaip socialiniuose tinkluose kuriamos antraštės, taip pat, žurnalistika besidomintiems asmenims, kad pamatytų ir suprastų, kaip tinkamai įtraukti skaitytoją. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Fonetika, antraštės, stilistinės priemonės, socialinė medija / Phonetic, headlines, stylistic devices, social media. en_US
dc.title Fonetiniai socialinių medijų antraščių ypatumai en_US
dc.title.alternative Phonetic Peculiarities in Headlines of Social Media en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra