DSpace talpykla

Fonetiniai ypatumai šūkiuose

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Liugailaitė, Beata
dc.date.accessioned 2021-08-19T06:19:34Z
dc.date.available 2021-08-19T06:19:34Z
dc.date.issued 2021-06-17
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5201
dc.description Liugailaitė Beata “Phonetic peculiarities in slogans” Professional Bachelor Thesis. Scientific advisor lecturer I. Brazauskaitė-Zubavičienė, Kauno kolegija / University of Applied Sciences, the Language Centre of the Faculty of Arts and Education. Kaunas, 2021. The paper consists of 56 pages, 51 references and 2 appendices. Purpose of the research. The subject matter of the bachelor thesis is what phonetic stylistic means are used to create slogans. The problem of the research is what phonetic stylistic means are used to create slogans. The bachelor thesis aim is to find out phonetic stylistic means that are applied creating slogans. The objectives are to theoretically define phonetic stylistic means and their possible application in creating slogans and to find out the peculiarities of use of phonetic stylistic means in slogans found on the internet practically. The paper consists of two main parts: theoretical and practical. The theoretical part gives a review of phonetic stylistic means and slogans. The practical part provides 300 slogans that are examined to find out what phonetic peculiarities are most used. Keywords. Phonetic, brand, slogans. Research methodology. Having analysed the arguments found in the theoretical part of Selevičienė (2013), Miller and Toman (2014), Lysenko (2015) and more, the data for the practical linguistic analysis was collected from 300 slogans. The methods used include: 1) analysis of the theoretical sources that helped explain phonetic stylistic means and their possible application in creating slogans; 2) descriptive comparative linguistic analysis that helped find out peculiarities of use of phonetic stylistic means in slogans. Findings and conclusions. The results of the linguistic study reveal that phonetic peculiarities are commonly used in creating slogans and are a crucial part for the memorability of the slogans and brand equity. Relevance and practical implications. The research of the bachelor thesis is relevant to people who create slogans, work or study in the advertising business or public relations field. en_US
dc.description.abstract Beatos Liugailaitės profesinio bakalauro baigiamasis darbas „Fonetiniai ypatumai šūkiuose“. Baigiamojo darbo vadovė I. Brazauskaitė-Zubavičienė, Kauno kolegijos Menų ir ugdymo fakulteto Kalbų centras, Kaunas, 2021. Baigiamasis darbas susideda iš 56 psl., darbe panaudoti 51 šaltiniai ir 2 priedai. Tyrimo paskirtis. Baigiamojo darbo objektas yra fonetiniai ypatumai kuriant šūkius. Pagrindinė šio darbo problema yra fonetiniai ypatumai, kurie naudojami kuriant šūkius. Tyrimo tikslas yra išsiaiškinti kokie fonetiniai ypatumai naudojami kuriant šūkius. Baigiamojo darbo uždaviniai: teoriškai apibūdinti fonetinius ypatumus šūkiuose, kurie yra rasti internete. Darbą sudaro dvi pagrindinės dalys: teorinė ir praktinė. Teorinėje dalyje apžvelgiami fonetiniai ypatumai bei šūkiai. Praktinėje dalyje analizuojami 300 šūkių, siekiant išsiaiškinti, kokie fonetiniai ypatumai naudojami dažniausiai. Reikšminiai žodžiai. Fonetika, prekės ženklas, šūkiai. Mokslinio tyrimo metodologija. Išanalizuoti teoriniai šaltiniai, remiantis Selevičiene (2013), Miller and Toman (2014), Lysenko (2015) ir daugiau. Duomenys praktinei lingvistinei analizei rinkti iš 300 prekinių ženklų šūkių, rastų internete. Naudojami metodai: 1) teorinių šaltinių, padedančių atpažinti fonetinius ypatumus ir jų pritaikymą šūkiuose, analizė; 2) aprašomoji lyginamoji lingvistinė analizė, padedanti atpažinti fonetinius ypatumus šūkiuose. Rezultatai ir išvados. Lingvistinio tyrimo rezultatai atskleidžia fonetinius ypatumus, kurie dažnai naudojami kuriant šūkius bei prekinę ženklo vertę. Aktualumas ir praktinis pritaikomumas. Šis profesinio bakalauro darbas aktualus žmonėms kuriantiems šūkius, besimokantiems ar dirbantiems reklamos versle ar viešųjų ryšių sektoriuje. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Fonetika, prekės ženklas, šūkiai / Phonetic, brand, slogans. en_US
dc.title Fonetiniai ypatumai šūkiuose en_US
dc.title.alternative Phonetic Peculiarities in Slogans en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra