DSpace talpykla

Reklaminių šūkių sintaksiniai ypatumai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Grybauskaitė, Monika
dc.date.accessioned 2021-08-19T06:12:14Z
dc.date.available 2021-08-19T06:12:14Z
dc.date.issued 2021-06-17
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5198
dc.description Grybauskaitė Monika “Syntactic Peculiarities in Slogans” Professional Bachelor Thesis. Scientific advisor lecturer Ieva Brazauskaitė – Zubavičienė, Kauno kolegija / University of Applied Sciences, the Language Centre of the Faculty of Arts and Education. Kaunas, 2021. The paper consists of 50 pages, 38 references and 1 appendixes. Purpose of the research. The subject matter of the bachelor thesis is what syntactic stylistic means are used to create slogans. The problem question of the bachelor thesis is what types of syntactic structures can be used while creating slogans. The bachelor thesis aim is to find out the types of syntactic structures used in slogans. The objectives are to define theoretically syntax stylistic means that are applied creating slogans and to find out the peculiarities of use of syntax stylistic means in slogans found on the internet. The paper consists of two main parts: theoretical and practical. The theoretical part gives a review of the syntax stylistic means and slogans. The practical part provides 300 slogans that are examined to find out what syntactic peculiarities are mostly used. Research methodology: Having analyzed the arguments found in the theoretical part of Miller and Toman (2014), Matthews (1981), Tallerman (2005) and more, the data for the practical linguistic analysis was collected from 274 slogans. The methods include analysis of the theoretical sources that helped to explain syntactic stylistic means and their possible applications in creating slogans and descriptive comparative linguistic analysis that helped to find out the peculiarities of the usage of syntactic stylistic means in slogans. Findings and conclusions. The results of the linguistic study reveal that syntactic peculiarities are commonly used in created slogans and are a crucial part for the memorability of the slogans and brand equity. Relevance and practical implications. The research of the bachelor thesis is relevant to people who are studying English, students who want to become specialists in public relations or work in advertising and professionals who want to create attractive, memorable and convincing slogans. en_US
dc.description.abstract Monikos Grybauskaitės profesinio bakalauro baigiamasis darbas „Syntactic Peculiarities in Slogans“ („Reklaminių šūkių sintaksiniai ypatumai“). Baigiamojo darbo vadovė lektorė Ieva Brazauskaitė – Zubavičienė, Kauno kolegijos Menų ir ugdymo fakulteto Kalbų centras, Kaunas, 2021. Baigiamojo darbo apimtis – 50 psl., darbe panaudoti 38 šaltinių ir 1 priedai. Tyrimo paskirtis. Baigiamojo darbo objektas yra, kokie šūkių sintaksiniai atvejai randami svetainėse. Pagrindinė šio darbo problema yra kokius sintaksės struktūrų tipus galima naudoti kuriant šūkius. Tyrimo tikslas – išsiaiškinti, kokie sintaksiniai ypatumai yra naudojami kuriant šūkius. Baigiamojo darbo uždaviniai. Darbą sudaro dvi pagrindinės dalys: teorinė ir praktinė. Teorinėje dalyje apžvelgiama pagrindiniai šūkių ir sintaksinių struktūrų priemonių apibrėžimai, jų galimus pritaikymus ir pagrindinės žinios apie jų naudojimą. Praktinėje dalyje analizuojami ,,Google“ svetainėse rasti 274 šūkiai, kurios naudoja įmonės. Šūkių analizė bus pagrįsta sintaksinės struktūros priemonėmis, bus išanalizuota, kokios sintaksinės savybės šūkiuose buvo naudojamos ir kokį poveikį tai suteikė. Mokslinio tyrimo metodologija. Išanalizavus teorinius šaltinius, remiantis Miller and Toman (2014), Matthews (1981), Tallerman (2005) ir daugiau. Duomenys praktinei lingvistinei analizei rinkti iš 274 prekinių ženklų šūkių, rastų internetinėse svetainėse. Naudojami metodai: teorinių šaltinių analizė ir aprašomoji lyginamoji lingvistinė analizė. Rezultatai ir išvados. Lingvistinio tyrimo rezultatai atskleidžia sintaksinius ypatumus, kurie dažnai naudojami kuriant šūkius bei prekinę ženklo vertę. Aktualumas ir praktinis pritaikomumas. Šis profesinio bakalauro darbas aktualus žmonėms, studijuojantiems anglų kalbą ir studentams, norintiems tapti viešųjų ryšių specialistais ar dirbti reklamos srityje. Taip pat, šis profesinio bakalauro darbas gali padėti profesionalams, norintiems sukurti patrauklius, įsimintinus ir įtikinamus šūkius. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Šūkiai, sintaksė, prekės ženklas / Syntax, slogans, brand. en_US
dc.title Reklaminių šūkių sintaksiniai ypatumai en_US
dc.title.alternative Syntactic Peculiarities of Slogans en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra