DSpace talpykla

Sudurtiniai daiktavardžiai reklaminiuose šūkiuose

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Gražytė, Agnė
dc.date.accessioned 2021-08-19T06:10:09Z
dc.date.available 2021-08-19T06:10:09Z
dc.date.issued 2021-06-17
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5197
dc.description Gražytė, Agnė Compound Nouns in Advertising Slogans Professional Bachelor Thesis. Scientific advisor, lecturer Lina Stravinskaitė, Kauno kolegija / University of Applied Sciences, the Language Centre of the Faculty of Arts and Education. Kaunas, 2021. The paper consists of 42 pages, 31 references, and 3 appendices. Purpose of the research. The subject matter of the PBT is slogans with compound nouns. The problem question of the paper is how and what compound nouns are used in slogans and their meaning for advertising purposes. The PBT aims to identify and analyze the usage of compounds in English advertising slogans and see what compound nouns are the most popular among advertisement creators. The objectives of the paper are: 1) to define and explain the meaning of advertising slogan, pointing out its characteristics; 2) to define the meaning of a compound noun, pointing out its characteristics; 3) to identify and analyze the main features of the use of compound nouns in advertising slogans and what compound nouns are used most in slogans. The paper consists of two main parts: theoretical and practical. The theoretical part gives a review of advertising slogans and compound nouns. The analytical part provides the analysis of compound nouns used in English advertising slogans. Keywords. Compound nouns, compounding, linguistics, advertising slogans. Research methodology. Having analysed the arguments found in the theoretical works of Bauer (1983, 2008, 2019), Nakov (2013), Bovee and Arens (1989), and others, the practical linguistic analysis was performed. The data for the practical linguistic analysis was collected from the Internet. The methods used include: 1) Theoretical literature analysis was used to provide some theoretical background to the problem. 2) Quantitative research was used to analyze the most used types of compound nouns and to see if there is any pattern. 3) Qualitative analysis of the discourse was used to identify the features of used compound nouns in slogans. Findings and conclusions. The results of the linguistic study reveal that compound nouns used in advertising slogans mainly are composed using two nouns or an adjective and a noun. Compound nouns attract attention, emphasize the idea of an advertising slogan and help to express it more accurately and attractive. Relevance and practical implications. The relevance of the PBT is to find out what compound nouns are used in advertising slogans. The paper is relevant to people who are interested in the English language, linguists, and language students as it helps to understand the usage of compound nouns as well as to advertisers and copywriters. en_US
dc.description.abstract Gražytės, Agnės profesinio bakalauro baigiamasis darbas „Sudurtiniai daiktavardžiai reklaminiuose šūkiuose”. Baigiamojo darbo vadovė – lektorė Lina Stravinskaitė, Kauno kolegijos Menų ir ugdymo fakulteto Kalbų centras, Kaunas, 2021. Baigiamasis darbas susideda iš 42 pusl., darbe panaudotas 31 šaltinis ir 3 priedai. Tyrimo paskirtis. Darbo objektas yra reklaminiai šūkiai, kurių sudėtyje yra sudurtinių daiktavardžių. Pagrindinė šio darbo problema – kaip ir kokie sudurtiniai daiktavardžiai naudojami šūkiuose ir jų reikšmė reklamos tikslais. Tyrimo tikslas yra yra nustatyti ir išanalizuoti sudurtinių daiktavardžių vartojimą angliškuose reklaminiuose šūkiuose ir nustatyti kokie sudurtiniai daiktavardžiai yra populiariausi tarp reklamos kūrėjų. Baigiamojo darbo uždaviniai: 1) apibrėžti ir paaiškinti reklaminio šūkio reikšmę, nurodant jo ypatybes; 2) apibrėžti sudėtinio daiktavardžio reikšmę, nurodant jo ypatybes; 3) nustatyti ir išanalizuoti pagrindinius sudėtinių daiktavardžių vartojimo bruožus reklaminiuose šūkiuose ir kokie sudėtiniai daiktavardžiai dažniausiai naudojami šūkiuose. Darbas susideda iš dviejų pagrindinių dalių: teorinės ir praktinės. Teorinėje dalyje apžvelgiamos reklaminių šūkių ir sudėtinių daiktavardžių sąvokos ir ypatybės. Praktinėje dalyje analizuojami sudurtiniai daiktavardžiai naudojami reklaminiuose šūkiuose. Reikšminiai žodžiai. Sudurtiniai daiktavardžiai, žodžių kūrimas, kalbotyra, reklaminiai šūkiai. Mokslinio tyrimo metodologija. Išanalizavus teorinius Bauer (1983, 2008, 2019), Nakov (2013), Lieber (2010), Bovee ir Arens (1989) ir kitų teoriniuose darbuose pateiktus argumentus, buvo atlikta praktinė kalbinė analizė. Darbo metodai: 1. Teorinė literatūros analizė buvo naudojama siekiant pateikti teorinį problemos pagrindą. 2. Kiekybinė analizė buvo naudojama nustatyti dažniausiai vartojamus sudėtinių daiktavardžių tipus ir norint sužinoti, ar nėra pasikartojančio modelio. 3. Kokybinė diskurso analizė buvo naudojama siekiant nustatyti šūkiuose vartojamų sudėtinių daiktavardžių ypatybes. Rezultatai ir išvados. Lingvistinio tyrimo rezultatai atskleidžia, kad kad daugiausiai reklaminiuose šūkiuose naudojami sudurtiniai daiktavardžiai susidedantys iš dviejų daiktavardžių arba iš būdvardžio ir daiktavardžio. Sudurtiniai daiktavardžiai atkreipia dėmesį, pabrėžia reklaminio šūkio idėją ir padeda tiksliau ir vaizdingiau ją išreikšti. Aktualumas ir praktinis pritaikomumas. Šis profesinio bakalauro darbas aktualus žmonėms, besidomintiems anglų kalba, kalbininkams ir kalbos studentams, nes jis padeda suprasti sudėtinių daiktavardžių vartojimą, taip pat reklamos specialistams ir tekstų kūrėjams. en_US
dc.subject Sudurtiniai daiktavardžiai, žodžių kūrimas, kalbotyra, reklaminiai šūkiai / Compound nouns, compounding, linguistics, advertising slogans en_US
dc.title Sudurtiniai daiktavardžiai reklaminiuose šūkiuose en_US
dc.title.alternative Compound Nouns in Advertising Slogans en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra