DSpace talpykla

Socialinių tinklų antraščių sintaksės ypatybės

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Buivydaitė, Agnė
dc.date.accessioned 2021-08-19T05:48:18Z
dc.date.available 2021-08-19T05:48:18Z
dc.date.issued 2021-06-17
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5193
dc.description Agnė Buivydaitė, 'Syntactic peculiarities of headlines in social media' Professional Bachelor Thesis. Scientific advisor, lecturer I. Brazauskaitė – Zubavičienė, Kauno kolegija / University of Applied Sciences, the Language Centre of the Faculty of Arts and Education. – Kaunas, 2021. The paper includes 40 pages, 18 literature sources with used examples. The paper is relevant to all of the social media users: readers, writers, and observers. However, the biggest relevance is for the communication specialists, public practitioners, and students or writers who want to get more publicity for themselves, and the content, service, or product they create. The problem question is what syntactic features can be recognized in headlines in social media. The subject matter of the research is to reveal the main syntactic characteristics that are used in the headlines of social media. This paper aims to reveal the main syntactic characteristics that are used in the headlines of social media. The objectives are: 1) to theoretically review the concept of headlines, its classifications, and syntactic characteristics that can be found in the headlines in social media; 2) to practically reveal syntactic features of English applied in headlines in social media websites Facebook and Instagram. The methods used include: 1) analysis of theoretical sources that helped to describe the concept of headlines and syntactic features applicable in headlines in social media; 2) descriptive linguistic analysis that helped to identify the variety of syntactic elements used in headlines of social media. The paper consists of five parts: the introduction, analysis of theoretical sources, practical analysis, conclusions, and a list of references. The theoretical part discusses the theoretical sources, which describe the concept of headlines, their function on social media networks, as well as describe syntactic peculiarities and syntactic stylistic devices. After summarizing the statements of the theory, a practical analysis of the social media networks (Facebook and Instagram) was performed. Based on the practical results of the analysis, it can be stated that almost all syntactic stylistic devices, regardless of their features and structure, are used to draw the reader’s attention and intrigue him. en_US
dc.description.abstract Agnės Buivydaitės, profesinio bakalauro baigiamasis darbas „Socialinių tinklų antraščių sintaksės ypatybės “. Baigiamojo darbo vadovas, lektorius I. Brazauskaitė – Zubavičienė, Kauno kolegija / Menų ir Ugdymo fakulteto Kalbų centras, – Kaunas, 2021. Baigiamasis darbas susideda iš 40 psl., darbe panaudoti 18 šaltiniai, su panaudotais pavyzdžiais. Profesinis baigiamasis darbas yra aktualus visiems socialinių tinklų naudotojams: skaitytojams, rašytojams ir stebėtojams. Tačiau didžiausią aktualumą tai kelią komunikacijos specialistams, viešųjų ryšių specialistams, taip pat studentams ir rašytojams, kurie nori sulaukti daugiau viešumo sau ir savo kuriamam turiniui, paslaugai ar produktui. Pagrindinė šio darbo problema – kokias sintaksines ypatybes galime atpažinti socialinių tinklų antraštėse. Darbo objektas – socialinių tinklų antraštės, turinčios savitų sintaksinių bruožų. Darbo tikslas – nustatyti pagrindines sintaksines savybes, kurios naudojamos socialinių tinklų antraštėse. Darbo uždaviniai: 1) teoriškai apžvelgti antraštės sampratą, jos klasifikacijas ir sintaksines savybes, kurias galima rasti socialinių tinkle antraštėse; 2) praktiškai apžvelgti sintaksinius anglų kalbos bruožus, pritaikytus socialinių tinklų svetainėse „Facebook“ir „Instagram“. Darbo metodai: 1) teorinių šaltinių, padėjusių apibūdinti antraščių sampratą ir sintaksinius ypatumus, taikomus antraštėse socialiniuose tinkluose, analizė; 2) aprašomoji kalbinė analizė, padėjusi identifikuoti socialinių tinkle antraštėse naudojamų sintaksinių elementų įvairovę. Darbą sudaro penkios dalys: įvadas, teorinių šaltinių analizė, praktinė analizė, išvados ir literatūros sąrašas. Teorinėje dalyje aptariami teoriniai šaltiniai, kuriuose yra aprašyta antraščių sąvoka, jų funkcija socialiniuose tinkluose, taip pat aprašytos sintaksinės savybės ir sintaksiniai stilistiniai įrankiai. Apibendrinus teorijos teiginius, atlikta praktinė socialinių tinklų (Facebook ir Instagram) antraščių analizė. Remiantis praktinės analizės rezultatais, galima teigti, kad beveik visi sintaksiniai stilistiniai įrankiai, nepaisant savo bruožų ir struktūros, yra naudojami atkreipti skaitytojo dėmesį ir jį sudominti. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Sintaksiniai stilistiniai įrankiai, sintaksinės ypatybės, antraštės, socialinė medija / Syntactic stylistic devices, syntactic characteristics, headlines, social media en_US
dc.title Socialinių tinklų antraščių sintaksės ypatybės en_US
dc.title.alternative Syntactic Peculiarities of Headlines in Social Media en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra