DSpace talpykla

Asmens sutrikusio identiteto raiška bjaurumo estetikoje su mados prekės ženklu ,,Tommazo‘‘

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Baranova, Kristina
dc.date.accessioned 2021-08-17T05:48:35Z
dc.date.available 2021-08-17T05:48:35Z
dc.date.issued 2021-06-30
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5071
dc.description Thesis for bachelor’s professional degree is called ’’Expressing A Person’s Distorted Identity In The Aesthetics Of Ugliness With The Fashion Brand ’’Tommazo’’’’ Identity is one of the most common concepts that the individual has been questioning since the beggining of humanity. The thesis focuses on the negative side of human psychological and mental nature. The aim of the work - to create image design photoshoot through the aesthetics of ugliness for the fashion brand ’’Tommazo’’, based on the problems of disruption and loss of human identity. The problematic of the research – while creating the image design for collection of the fashion brand ’’Tommazo’’, the aim is to find out how the artistic expression of the brand can be changed when it‘s being influenced by the aesthetics of ugliness. It is being analysed how to change the aesthetic image of the ’’Tommazo’’ brand, where nonverbal associative images are perceived through the prism of ugliness. With the help of an image designer, attempts are being made to show how androgynous fashion style can be perceived, when the identity of the person is unrecognizable. Objectives of the thesis research: 1. To review the expression and development of human identity in the historical context of art works and to analyze theories of human identity; 2. To analyse the artistic perceptions of creators from different fields of art. It is being done through the point of marginal fashion and the aesthetics of ugliness; 3. To analyse the artistic expression of the fashion brand "Tommazo" using a one-case analysis method; 4. Based on the analysis of the literature and the information found during the research, the image design fashion photoshoot for the fashion brand ‘‘Tommazo’’ is being created. Negative psychological aspects have been recognised in the analysis of art history, which presents how human identity was repressed with canons or by conveying the problems of public life. Based on identity theories, it has been found that, in order for a person to achieve subconscious balance, it is necessary to be able to perceive both negative and positive aspects of life. The information that has been found in the literature, substantiates the applicability of the aesthetics of ugliness in the final professional bachelor's degree thesis. Androgyny is conveyed through marginal fashion and does not represent or show human identity. It is presented as a free individual expression, which propagates that a person does not have to be perfect. Novelty / relevance of the work - the aesthetics of ugliness is used as a tool to demonstrate the artistic expression of the fashion brand. It is being done in order to attract new audience, meanwhile the result of the photoshoot can be used for ‘‘Tommazo’’ social network communication or art photography exhibitions and/or competitions. en_US
dc.description.abstract Suformuota baigiamojo darbo tema pavadinimu ,,Asmens sutrikusio identiteto raiška bjaurumo estetikoje su mados prekės ženklu ,,Tommazo’’’’ Identitetas yra viena iš pagrindinių sąvokų, kurią individas kvestionuoja jau nuo pat žmonijos atsiradimo. Baigiamajame darbe sutelkiamas dėmesys į neigiamą žmogaus prigimties prizmę. Darbo tikslas - remiantis žmogaus identiteto sutrikimo ir praradimo problematika, bei pasitelkiant bjaurumo estetikos dėmenimis kuriama įvaizdinė fotosesija mados prekės ženklui ,,Tommazo‘‘. Darbo problematika - formuojant ,,Tommazo’’ prekės ženklo kolekcijos įvaizdį, siekiama išsiaiškinti kaip gali būti paveikiama prekės ženklo meninė raiška, kuomet pasirenkama bjaurumo estetika. Analizuojama kaip galima pakeisti ,,Tommazo’’ prekės ženklo estetinę pateiktį, kuomet neverbaliniai asociatyviniai įvaizdžiai yra suvokiami per bjaurumo prizmę. Stengiamasi parodyti kaip įvaizdžio dizainerio pagalba gali būti perteikiama androginiška apranga, kuomet neparodomas modelio identitetas. Tyrimo uždaviniai: 1. Apžvelgti žmogaus identiteto raišką ir raidą istoriniame dailės kūrinių kontekste bei išanalizuoti žmogaus identiteto teorijas; 2. Analizuoti skirtingų meno sričių kūrėjų vizijas per marginalinės mados bei bjaurumo estetikos prizmę; 3. Pasitelkus vieno atvejo analizės metodą išanalizuoti mados prekės ženklo ,,Tommazo‘‘ meninę raišką; 4. Remiantis atlikta literarūeos analize bei tyrimų metu rasta informacija, kuriama įvaizdinė mados fotosesija prekės ženklui ,,Tommazo’’. Neigiami psichologiniai aspektai pastebimi analizuojamoje dailės istorijoje jau nuo pirmykščio meno, kuomet identitetas buvo išreikštas kanonuose arba perteikiant visuomeninio gyvenimo problematiką. Remiantis identiteto teorijomis, išsiaiškinta, jog norint asmeniui pasiekti pasąmonės balansą – reikia gebėti suvokti tiek neigiamus, tiek teigiamus gyvenimiškus aspektus. Literatūroje rasta informacija pagrindžia bjaurumo estetikos pritaikomumą baigiamajame bakalauriniame darbe. Baigiamojo darbo atliekamoje fotosesijoje, androginiškumas marginalinėje madoje perteikiamas kuomet fotosesijos rezultate nerodomas žmogaus identitetas. Išreiškiama laisva asmenybės raiška, kurioje propoguojama, jog žmogus neprivalo būti tobulas. Darbo naujumas/aktualumas - bjaurumo estetika remiamasi kaip įrankiu prekės ženklo meninei raiškai pademonstruoti siekiant sudominti naują auditoriją, o darbo rezultatas gali būti naudojamas ,,Tommazo’’ socialinių tinklų komunikacijai arba meninės fotografijos parodose, konkursuose. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject daiktiškumas, nepilnavertiškumas, bereikšmingumas, savęs nesuvokimas, maniakiškumas, identiteto slėpimas, savęs praradimas, priešingybių balansavimas, mados prekės ženklas, ,,Tommazo’’ belytiškumas, androginija en_US
dc.title Asmens sutrikusio identiteto raiška bjaurumo estetikoje su mados prekės ženklu ,,Tommazo‘‘ en_US
dc.title.alternative Expressing A Person’s Distorted Identity In The Aesthetics Of Ugliness With The Fashion Brand ’’Tommazo’’ en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra