DSpace talpykla

Socialiniuose tinkluose kuriamų įvaizdžių įtaka asmenų nuo 16 iki 21 metų amžiaus požiūriui į save

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Bielinytė-Bieliakaitė, Agnė
dc.date.accessioned 2021-08-17T05:41:12Z
dc.date.available 2021-08-17T05:41:12Z
dc.date.issued 2021-06-30
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/5070
dc.description Social media is a place, where you can find leisure, work, entertainment and friends. A huge problem has emerged during global pandemic, where relatives got seperated. Although however social media enables relatives to communicate all over the world and maintain close social bond, there are many negative things as well. Unfortunately bullying, slander, harassment is common in on social media websites, as well as data theft and addiction. 16–21 year-old individuals are very receptive, so the content they see on social media can have a great impact on their worldview. Therefore it is very important to communicate with these young individuals about their image and self-conception on social media. The title of this work is“The impact of social media on the image and self-conception of 16- 21 year-old individuals”. The object of this work is positive and negative experiences in social media and their visualization in image photo shoot. The goal of this work is to analyse the influence of social media influence on the developed image and self-conception of 16–21 year-old individuals. There are three objectives in this work: to analyse the most popular social media sites in Lithuania and abroad, to review and investigate the influence of social media on the developed individual image, to perform image photo shoot, where both positive and negative sides of social media could be seen. A Pilot fieldwork was conducted to collect the data on client. Additional survey and interview was carried out with five informants from the target audience. This data provided knowledge about social media tendencies, individual emotions and experiences. Using this using the collected data ten individual images were developed and carried out in photo shoot, to point out the benefits and harms of social media. en_US
dc.description.abstract Socialiniai tinklai yra vieta, kurioje susipina laisvalaikis, darbas, pramogos ir draugai. Pasaulinės pandemijos metu didžiulė problema tapo artimų žmonių atskirtis, o socialiniai tinklai leidžia žmones pasiekti visame pasaulyje ir išlaikyti artimą socialinį ryšį. Tačiau socialiniuose tinkluose yra ir neigiamų dalykų. Čia vyksta elektroninės patyčios, šmeižtas, persekiojimas. Taip pat didelė problema yra duomenų vagystė ir socialinių tinklų sukeliama priklausomybė. 16–21 metų asmenys yra imlūs ir matomas turinys socialiniuose tinkluose gali tiesiogiai veikti jų pasaulėžiūrą. Todėl labai svarbu su šiais jaunais asmenimis kalbėti apie socialinius tinklus, čia formuojamus įvaizdžius bei jų daromą įtaką. Baigiamojo darbo „Socialiniuose tinkluose kuriamų įvaizdžių įtaka asmenų nuo 16 iki 21 metų amžiaus požiūriui į save“ darbo objektas yra socialiniuose tinkluose patiriamos teigiamos ir neigiamos patirtys bei jų vizualizavimas įvaizdinėje fotosesijoje. Darbo tikslas yra išanalizuoti socialinių tinklų įtaką kuriamam įvaizdžiui ir požiūriui į save nuo 16 iki 21 metų asmenims. Tikslui pasiekti iškelti trys uždaviniai: išanalizuoti populiariausius socialinius tinklus Lietuvoje ir užsienyje, apžvelgti ir ištirti socialinių tinklų įtaką kuriamam asmenų įvaizdžiui, atlikti įvaizdinę fotosesiją, kurioje atsispindėtų teigiama ir neigiama socialinių tinklų pusė. Atlikus vieno atvėjo tyrimą buvo surinkti duomenys apie užsakovą. Taip pat buvo atlikta anketinė apklausa bei giluminis interviu su penkiais informantais iš tikslinės auditorijos. Gauta informacija papildė vieno atvejo analizės duomenis ir leido gauti papildomų duomenų apie socialiniuose tinkluose matomas tendencijas, žmonių patiriamas emocijas ir išgyvenimus. Šių duomenų pagrindu buvo atlikta dešimties įvaizdžių fotosesija, kuri suskirstyta į teigiamus ir neigiamus išgyvenimus, taip atspindint socialinių tinklų naudą ir žalą. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject socialiniai tinklai, socialiniuose tinkluose kuriami įvaizdžiai, socialinių tinklų nauda, socialinių tinklų žala en_US
dc.title Socialiniuose tinkluose kuriamų įvaizdžių įtaka asmenų nuo 16 iki 21 metų amžiaus požiūriui į save en_US
dc.title.alternative The Impact of Social Media on the Image and Self-Conception of 16-21 Year-old Individuals en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra