DSpace talpykla

Smulkiosios tautosakos įtaka ikimokyklinio amžiaus vaiko kalbos raidai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Kudžmienė, Erika
dc.date.accessioned 2021-08-12T12:35:58Z
dc.date.available 2021-08-12T12:35:58Z
dc.date.issued 2021-06-16
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4920
dc.description According to Žukauskienė (2012), although humans are continuously learning language over the course of their entire lives, the most efficient and accelerated years in terms of language acquisition are those of preschool childhood. This study analyses the role and importance of verbal folklore in the language development of pre-school children. The focus on verbal folklore stems from its well-known short stories that are rich in visual lexicon, playful and easy to memorize. They are also filled with accumulated life experience and notions of common wisdom. However, as a result of current abundance of information technology as well as spread of smart devices in everyday life of 21st century, the texts of verbal folklore are increasingly forgotten and used ever more rarely. That is why it is important to remind of the potential of this genre, explain it to parents, employ it in pedagogical work, as well as discover new methods of its use for the development of child’s language skills. Research focus – the importance of small folklore in the language development of preschool children. Research aim – to demonstrate the influence of small folklore on the language development of preschool children. en_US
dc.description.abstract Anot R. Žukauskienės (2012), žmogus kalbą mokosi visą gyvenimą, tačiau patys sparčiausi ir greičiausi mokymosi metai – ikimokyklinio amžiaus vaikų. Šiame darbe analizuojama smulkiosios tautosakos įtaka ikimokyklinio amžiaus vaiko kalbos raidai. Smulkioji tautosaka pasirinkta todėl, kad tai gerai žinomi trumpi tekstai, kurie yra turtingi, vaizdingos leksikos, greitai įsimenami ir žaismingi, savyje sukaupę daug gyvenimiškos patirties ir išminties. Tačiau dabar dėl informacinių technologijų gausos, išmaniųjų prietaisų paplitimo XXI a. žmonių gyvenime - smulkiosios tautosakos tekstai dažnai užmiršti ir retai naudojami. Todėl svarbu priminti šio tautosakos žanro galimybes, jas paaiškinti tėvams, taikyti pedagogų darbe bei atrasti naujus panaudojimo metodus ugdant vaiko kalbinius gebėjimus. Tyrimo objektas – smulkiosios tautosakos reikšmė ikimokyklinio amžiaus vaiko kalbos raidai. Tyrimo tikslas – atskleisti smulkiosios tautosakos įtaką ikimokyklinio amžiaus vaiko kalbos raidai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Smulkioji tautosaka; kalbos raida en_US
dc.title Smulkiosios tautosakos įtaka ikimokyklinio amžiaus vaiko kalbos raidai en_US
dc.title.alternative Influence of Small Forms of Folklore on a Preschool Age Child’s Language Development en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra