DSpace talpykla

UAB „AŠA“ marketingo veiklos tobulinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Petrusevičienė, Živilė
dc.date.accessioned 2021-07-20T12:06:13Z
dc.date.available 2021-07-20T12:06:13Z
dc.date.issued 2021-06-08
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4669
dc.description The theoretical part of the work discusses marketing activities and their relevance and the factors influencing it. The analytical part analyzes the activities of the company UAB AŠA, performs the SWOT analysis of the company, and analyzes the results of the consumer opinion survey. The project part presents the marketing activity improvement plan / plan of the company UAB AŠA. The problem - the company UAB AŠA does not have a marketing department, as well as a competent marketing specialist. Therefore, the marketing activities in the company are random, the marketing tools are selected according to the need without prior planning. The aim - of the work is to reveal the importance / significance of marketing activities for the company and to analyze the marketing activities of UAB AŠA, to provide solutions for the improvement of marketing activities. en_US
dc.description.abstract Teorinėje darbo dalyje aptariama marketingo veikla ir jos aktualumas ir ją įtakojantys veiksniai. Analitinėje dalyje analizuojama įmonės UAB „AŠA“ veikla, atliekama įmonės SSGG analizė, paeikiama vartotojų nuomonių tyrimo rezultatų analizė. Projektinėje dalyje pateikiama įmonės UAB „AŠA“ marketingo veiklos tobulinimo programa/ planas. Darbo problema - Įmonė UAB „AŠA“ neturi marketingo skyriaus, taip pat ir kompetentingo marketingo specialisto. Todėl įmonėje marketingo veikla atsitiktinė, marketingo priemonės pasirenkamos pagal poreikį iš anksto neplanuojant. Darbo tikslas - Atskleidus marketingo veiklos svarbą/reikšmingumą įmonei ir išanalizavus UAB „AŠA“ marketingo veiklą, pateikti marketingo veiklos tobulinimo sprendimus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Marketingas, marketingo kompleksas, tobulinimas. en_US
dc.title UAB „AŠA“ marketingo veiklos tobulinimas en_US
dc.title.alternative Improvement of AŠA UAB marketing activities en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra