DSpace talpykla

UAB „Tangutas“ pardavimų didinimo sprendimai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Balčiūnas, Darius
dc.date.accessioned 2021-07-20T08:11:34Z
dc.date.available 2021-07-20T08:11:34Z
dc.date.issued 2021-06-08
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4654
dc.description In the first - theoretical part of the work, the concepts of sales increase are analyzed from the theoretical point of view, the peculiarities of sales increase in the segment of individual consumers are discussed and marketing support measures that help to increase the company 's sales are analyzed in detail. In the second analytical part of the work, the analyzes of external and internal environmental factors and sales activities of UAB Tangutas are performed, then the structure and methodological constructs of the empirical research are defined and a detailed analysis of the research data is performed. The third part of the project work presents the sales increase solutions of UAB Tangutas and the strategic plan for their implementation. The problem of the work - the company UAB „Tangutas“ analyzed in the work does not pay too much attention to sales increase solutions through support measures, therefore it is not always possible to reach the target audience and increase turnover. The aim of the work - Analyze the problematic sales areas of UAB Tangutas and the possibilities of increasing sales. en_US
dc.description.abstract Pirmojoje – teorinėje darbo dalyje teoriniu požiūriu analizuojamos pardavimų jų didinimo koncepcijos, aptariami pardavimų didinimo ypatumai individualių vartotojų segmente bei išsamiai nagrinėjamos rinkodaros rėmimo priemonės, padedančios didinti įmonės pardavimus. Antrojoje analitinėje darbo dalyje atliekamos UAB ,,Tangutas‘‘ išorinės ir vidinės aplinkos veiksnių bei pardavimų veiklos analizės, tuomet apibrėžiama empirinio tyrimo struktūra bei metodiniai konstruktai bei atliekama išsami tyrimo duomenų analizė. Trečiojoje projektinėje darbo dalyje pateikiami UAB ,,Tangutas‘‘ pardavimų didinimo sprendimai ir jų įgyvendinimui skirtas strateginis planas. Darbo problema - darbe analizuojama įmonė UAB ,,Tangutas‘‘ neskiria pernelyg didelio dėmesio pardavimų didinimo sprendimams rėmimo priemonėmis, dėl to ne visada pavyksta pasiekti tikslinę auditoriją ir didinti apyvartą. Darbo tikslas – atskleidus problemines UAB ,,Tangutas‘‘ prekių pardavimų sritis, pateikti sprendimų planą įmonės pardavimų didinimui rėmimo priemonėmis. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Pardavimų didinimas, sprendimai, rėmimo priemonės. en_US
dc.title UAB „Tangutas“ pardavimų didinimo sprendimai en_US
dc.title.alternative Strategies for increasing sales of Tangutas UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra