DSpace talpykla

UAB „Electronic Trade“ aptarnavimo proceso kokybės tobulinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Strimaitis, Kajus
dc.date.accessioned 2021-07-20T06:52:41Z
dc.date.available 2021-07-20T06:52:41Z
dc.date.issued 2021-06-07
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4644
dc.description The first part of the work describes the concept of service quality, based on the scientific literature of Lithuanian and foreign authors. Internationally recognized quality assessment models are discussed and service quality improvement measures are presented. The second part describes the services provided by UAB „Electronic Trade", presents the service quality research methodology, analyzes the results and identifies problems. The third part presents suggestions for improving the quality of the service process of UAB „Electronic Trade". The main problem of the (professional BA thesis). In order to ensure successful improvement of customer service process quality, it is important to identify its weaknesses. Improper identification of weaknesses in the process often leads to the selection of inappropriate quality improvement measures, that do not bring any benefits to the organization. For this reason, the question is raised: what factors must be taken into account in order to improve customer service quality of UAB "Electronic Trade"? The aim of the (professional BA thesis). To provide quality improving suggestions for UAB „Electronic Trade", after identifying the factors that have a negative impact on the quality of customer service. en_US
dc.description.abstract Pirmoje darbo dalyje aprašoma aptarnavimo kokybės samprata, remiantis Lietuvos ir užsienio autorių moksline literatūra. Aptariami tarptautiniu mastu pripažinti kokybės vertinimo modeliai ir pateikiamos aptarnavimo kokybės gerinimo priemonės. Antroje4 dalyje aprašomos UAB „Electronic Trade“ teikiamos paslaugos, pateikiama aptarnavimo proceso kokybės tyrimo metodika, analizuojami rezultatai ir nustatomos probleminės sritys. Trečioje dalyje pateikiami pasiūlymai UAB „Electronic Trade“ aptarnavimo proceso kokybės gerinimui. Darbo problema. Tam, kad aptarnavimo proceso tobulinimas būtų veiksmingas, svarbu išsiaiškinti silpnąsias jo vietas. Netinkamai nustatant problemines veiklos sritis, dažnai parenkamos ir netinkamos kokybės gerinimo priemonės, kurios neduoda jokios naudos organizacijai. Siekiant to išvengti, svarbu teisingai išskirti tobulintinus veiklos aspektus. Dėl šios priežasties yra keliamas klausimas: į kokius veiksnius būtina atsižvelgti, siekiant gerinti UAB „Electronic Trade“ aptarnavimo proceso kokybę? Darbo tikslas. Nustačius UAB „Electronic Trade“ aptarnavimo proceso kokybei neigiamą įtaką darančius veiksnius, pateikti jų tobulinimo pasiūlymus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title UAB „Electronic Trade“ aptarnavimo proceso kokybės tobulinimas en_US
dc.title.alternative Improving the service quality process of Electronic Trade UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra