DSpace talpykla

MB „Arbatologija“ pardavimų skatinimas skaitmeninės rinkodaros priemonėmis naujoje tiekimo grandinėje

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Beloručkinaitė, Ausma
dc.date.accessioned 2021-07-19T10:56:21Z
dc.date.available 2021-07-19T10:56:21Z
dc.date.issued 2021-06-07
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4633
dc.description The theoretical part of the work analyses digital marketing and its tools. The first chapter also examines the supply chain when customers are ordering online. The international supply chain of online orders and its risks are examined. The analytical part of the work6 analyses research, their results. Presentation of the argumentation of the choice of quantitative research and formulation of questions. The argumentation of the choice of quantitative research and the formation of questions, the results of the research are presented. The project work provides suggestions on how sales in the new supply chain should be promoted. The main problem of the Sales promotion of Arbatologija MB through digital marketing tools in the new supply chain - how to promote sales through digital marketing tools in the new supply chain of MB “Arbatologija”? With the introduction of the new supply chain, delivery time becomes longer. The aim of the Sales promotion of Arbatologija MB through digital marketing tools in the new supply chain - after analysing the peculiarities of sales promotion through digital marketing tools, to prepare sales promotion solutions for increasing orders in the new supply chain. en_US
dc.description.abstract Teorinėje darbo dalyje analizuojama skaitmeninės rinkodara ir jos priemonės. Nagrinėjama internetinių užsakymų tarptautinė tiekimo grandinė ir jos rizikos. Analitinėje darbo dalyje analizuojami moksliniai tyrimai, jų rezultatai. Pateikiamas kiekybinio tyrimo pasirinkimo argumentavimas ir klausimų sudarymas, atlikto tyrimo rezultatai. Projektinėje darbo pateikiami siūlymai, kokiais būdais turėtų būti skatinami pardavimai naujoje tiekimo grandinėje. Darbo problema - kaip skatinti pardavimus skaitmeninėmis rinkodaros priemonėmis MB „Arbatologija“ naujoje tiekimo grandinėje? Įdiegus naują tiekimo grandinę pristatymo laikas tampa ilgesnis. Darbo tikslas - išanalizavus pardavimų skatinimo ypatumus skaitmeninės rinkodaros priemonėmis, parengti pardavimo skatinimo sprendimus MB „Arbatologija“ užsakymų didinimui naujoje tiekimo grandinėje. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Pardavimų skatinimas, skaitmeninė rinkodara, tiekimo grandinė. en_US
dc.title MB „Arbatologija“ pardavimų skatinimas skaitmeninės rinkodaros priemonėmis naujoje tiekimo grandinėje en_US
dc.title.alternative Sales promotion of Arbatologija MB through digital marketing tools in the new supply chain en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra