DSpace talpykla

Darbuotojų įsitraukimo didinimas vidinės komunikacijos priemonėmis UAB „Sinvest Fashion”

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Urlikaitė, Miglė
dc.date.accessioned 2021-07-16T07:14:53Z
dc.date.available 2021-07-16T07:14:53Z
dc.date.issued 2021-06-16
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4582
dc.description The aim of the professional BA thesis. After analyzing the involvement of the employees of the company UAB ”Sinvest Fashion”, to provide recommendations for increasing staff involvement. Objectives of the professional BA thesis. Employee involvement based on internal communication tools in company UAB ”Sinvest Fashion”. Methods of the professional BA thesis. A descriptive analysis of scientific literature, quantitative research - survey, graphical representation of data. The structure. The professional BA thesis consists of three parts. The first theoretical part defines the concept of internal communication, its types, and directions, the meaning of this communication for employees. The significance of employee involvement for the company's activities, incentive measures, and methods are also presented. The second analytical part describes the characteristics of the analysed company, as well as describes the methods and results of the research. The third project part provides recommendations for measures to increase employee involvement. At the end of the work, the conclusions, based on the analyzed parts of the thesis, are presented. en_US
dc.description.abstract Darbo tikslas – išanalizavus UAB ,,Sinvest Fashion“ darbuotojų įsitraukimo situaciją organizacijoje, pateikti darbuotojų įsitraukimo didinimo rekomendacijas. Darbo metodai – aprašomoji mokslinės literatūros analizė, kiekybinis tyrimas – apklausa. Darbo struktūra – baigiamasis darbas sudarytas iš trijų dalių. Pirmoje teorinėje dalyje apibrėžiama vidinės komunikacijos samprata, jos rūšys ir kryptys, šios komunikacijos reikšmė darbuotojams. Taip pat pateikta darbuotojų įsitraukimo reikšmė organizacijos veiklai, skatinimo priemonės, metodai. Antroje analitinėje dalyje aprašoma tiriamos organizacijos charakteristika, taip pat aprašyti pasirinkto tyrimo atlikimo metodai ir rezultatai. Trečioje projektinėje dalyje pateikiamos darbuotojų įsitraukimo didinimo priemonių rekomendacijos. Darbo pabaigoje pateiktos išvados remiantis nagrinėtomis darbo dalimis. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Darbuotojų įsitraukimas, didinimas, vidinė komunikacija, jos priemonės en_US
dc.title Darbuotojų įsitraukimo didinimas vidinės komunikacijos priemonėmis UAB „Sinvest Fashion” en_US
dc.title.alternative Increasing Staff Involvement on the Basis of Internal Communication Tools in UAB ”Sinvest Fashion” en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra