DSpace talpykla

MB „Vairas“ teikiamų paslaugų plėtros galimybės

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Ulinskytė, Kornelija
dc.date.accessioned 2021-07-13T20:03:14Z
dc.date.available 2021-07-13T20:03:14Z
dc.date.issued 2021-05-27
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4526
dc.description The uniqueness and intangible nature of a service means that the service itself is often assessed only after the service has been used, and the customer's expectations and experiences are subjective, which makes it extremely difficult for service companies to assess consumer needs and perceived value. In response to changing requirements for the quality and provision of services, or to new user needs, service companies often introduce certain innovations in their business processes. en_US
dc.description.abstract Paslaugos išskirtinumas ir neapčiuopiamumas nulemia tai, jog pati paslauga ir aptarnavimas neretai įvertinami tik po paslaugos vartojimo, o kliento lūkesčiai ir potyriai yra subjektyvios kilmės, dėl to paslaugų įmonėms yra itin sunku įvertinti vartotojų poreikius bei jų suvokiamą paslaugų vertę. Reaguodamos į kintančius reikalavimus paslaugų kokybei ir teikimui, arba atsižvelgiant į naujus vartotojų poreikius, paslaugų įmonės veiklos procesuose neretai diegia tam tikras naujoves. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Paslauga, paslaugų pasiūla en_US
dc.title MB „Vairas“ teikiamų paslaugų plėtros galimybės en_US
dc.title.alternative Possibilities of the development of the services provided by Vairas Small Partnership en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra