DSpace talpykla

Orientacijos į klientą didinimas ,,Swedbank“, AB

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Glinskytė, Austėja
dc.date.accessioned 2021-07-13T19:57:24Z
dc.date.available 2021-07-13T19:57:24Z
dc.date.issued 2021-06-15
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4524
dc.description The aim of the professional BA thesis. To analyse the opportunities for increasing customer orientation in AB “Swedbank”. Objectives of the professional BA thesis: 1. To theoretically explain the concept, importance, factors and measures of customer orientation. 2. To analyse the actions that determine customer orientation in “Swedbank“. 3. To identify ways and measures which can increase customer orientation in “Swedbank“. Methods of the professional BA thesis. The analysis of scientific literature and other sources of information, questionnaire survey, interview. The structure. In the theoretical part of the thesis the concept and importance of customer orientation are discussed, the factors that determine customer orientation are studied, the ways and means of increasing customer orientation are presented. The analytical part of the thesis focuses on the characteristics of the company, the course of the research is described, the results of the questionnaire survey are analyzed, the diagrams are presented and analysed. In the project part of the thesis the problems that have emerged during the research are identified, their solutions and measures for implementation are presented. The benefits of implementing the proposed measures are also described. en_US
dc.description.abstract Darbo tikslas – išanalizuoti orientacijos į klientą didinimo galimybes ,,Swedbank“, AB. Darbo uždaviniai: 1. Teoriškai paaiškinti orientacijos į klientą sampratą, svarbą, veiksnius ir priemones. 2. Išanalizuoti veiksmus, lemiančius orientaciją į klientą ,,Swedbank“. 3. Nustatyti būdus ir priemones, kuriomis galima padidinti orientaciją į klientą ,,Swedbank“. Darbo metodai – mokslinės literatūros ir kitų informacijos šaltinių analizė, anketinė apklausa, interviu. Darbo struktūra. Teorinėje darbo dalyje atskleidžiama orientacijos į klientą samprata bei svarba, nagrinėjami veiksniai, lemiantys orientaciją į klientą, pateikiami orientacijos į klientą didinimo būdai bei priemonės. Analitinėje darbo dalyje pateikiama įmonės charakteristika, apibūdinama tyrimo eiga, atliekama gautų anketinės apklausos rezultatų analizė, pateikiant diagramas, jas aprašant ir apibendrinant. Projektinėje darbo dalyje išskiriamos tyrimo metu išryškėjusios problemos, joms spręsti pateikiami konkretūs pasiūlymai ir įgyvendinimui skirtos priemonės. Taip pat aprašoma siūlomų priemonių įgyvendinimo nauda. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Orientacija į klientą, jos didinimas en_US
dc.title Orientacijos į klientą didinimas ,,Swedbank“, AB en_US
dc.title.alternative Increasing Customer Orientation in AB “Swedbank“ en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra