DSpace talpykla

UAB „Jurbarko mažieji autobusai“ teikiamų paslaugų kokybės gerinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Jokūbaitienė, Milda
dc.date.accessioned 2021-07-08T09:49:48Z
dc.date.available 2021-07-08T09:49:48Z
dc.date.issued 2021-05-27
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4475
dc.description Companies focus on services because in this context - quality is the most important. Service quality assessment is subjective. For this reason, it is difficult for companies to create services that do not disappoint customers and meet his needs and expectations. Because of changing of customer needs and expectations, it is always important to manage quality of services by evaluating it. en_US
dc.description.abstract Verslo dėmesys paslaugoms yra didelis, kadangi paslaugos kontekste itin reikšminga jos kokybė. Paslaugos kokybės vertinimas – subjektyvus. Dėl šios priežasties įmonėms yra sudėtinga sukurti paslaugą, kuri nenuviltų kliento, patenkintų jo poreikius bei lūkesčius. Siekiant išlaikyti klientus, svarbus paslaugų kokybės valdymas atliekant jų nuolatinį vertinimą. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Paslauga, paslaugų kokybė, paslaugų kokybės valdymo modeliai en_US
dc.title UAB „Jurbarko mažieji autobusai“ teikiamų paslaugų kokybės gerinimas en_US
dc.title.alternative Improvement of service quality in Jurbarko mažieji autobusai UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra