DSpace talpykla

UAB „Trys broliai“ įvaizdžio gerinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Gerlikas, Ignas
dc.date.accessioned 2021-07-08T09:45:10Z
dc.date.available 2021-07-08T09:45:10Z
dc.date.issued 2021-05-27
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4473
dc.description Consumers, customers value a good image because everything the company does and says influences the opinion of stakeholders. The work analyzes the image of Trys broliai UAB, singles out the main areas of image improvement, the previous theoretical analysis of the organization's image. The main problem of the professional thesis is whether the image of the company is properly formed and what measures would improve the image of Trys broliai UAB. en_US
dc.description.abstract Vartotojai, klientai vertina gerą įvaizdį, nes viskas, ką įmonė daro ir sako, sukuria įtaką suinteresuotųjų šalių nuomonei. Baigiamajame darbe analizuojama UAB „Trys broliai“ įvaizdis, išskiriama pagrindinės įvaizdžio tobulintinos sritys prieš tai atliktus teorinę organizacijos įvaizdžio analizę. Pagrindinė darbo problema - ar tinkamai formuojamas įmonės įvaizdis ir kokios priemonės pagerintų UAB „Trys broliai“ įvaizdį. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Organizacija, organizacijos identitetas, organizacijos įvaizdis, organizacijos reputacija en_US
dc.title UAB „Trys broliai“ įvaizdžio gerinimas en_US
dc.title.alternative Image enchancement of Trys broliai UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra