DSpace talpykla

Aukščių matavimų ypatumai kelių inžineriniuose darbuose

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Uselis, Šarūnas
dc.date.accessioned 2019-01-29T09:06:12Z
dc.date.available 2019-01-29T09:06:12Z
dc.date.issued 2018-06-18
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/446
dc.description In order to ensure efficient supervision of road construction and reconstruction work, a number of geodetic measurements are carried out. Elevations in road engineering work are one of the most important things. Because everything is done all the way when looking and checking the heights. How many layers of the road should be of a certain thickness and at a certain height so that when the last layer rises, its height corresponds to that which was designed. During the reconstruction of the road, at the intersection of the trilateral intersection with the A10 Panevėžys – Pasvalys - Riga highway A10, the public highway A17 Panevėžys bypasses were reconstructed. The works were carried out in accordance with the agreement of March 25, 2016 with the Lithuanian Road Administration under the Ministry of Transport and Communications of the Republic of Lithuania. During the intersection of the state highway A17 Panevėžys bypasses the intersection of the triangular junction with the A10 Panevėžys – Pasvalys - Riga highway A10 was reconstructed. In this section, not only ordinary geodetic works were performed, such as compaction of geodetic foundations, performing topographical photos, marking works. However, during the construction work, the site carried out routine geodetic supervision, during which information was collected about the layered layers (sankasa, SSNS, the basis of the rubble, etc.) that were accumulated and systematized. The basis of the collected data was prepared surfaces of the layered layers. Such measurements will greatly help in the future when it is desired to reconstruct or manage the road, so the surface of the layered layers will be known at what depth there is what material there is. en
dc.description.abstract Siekiant užtikrinti efektyvią kelių tiesimo ir rekonstravimo darbų priežiūrą yra atliekama nemažai geodezinių matavimų. Aukščiai kelių inžinerijos darbuose yra vieni iš svarbiausių dalykų. Kadangi visi darbai yra daromi žiūrint ir tikrinant aukščius. Kiek vienas kelio sluoksnis turi būti tam tikro storio ir tam tikrame aukštyje, kad kai pakloji paskutinį sluoksnį jo aukštis atitiktų su tuo, kuris buvo suprojektuotas. Nagrinėjant kelią rekonstrukcijos metu rekonstruota valstybinės reikšmės magistralinio kelio A17 Panevėžio aplinkkelis trišalės sankryžos su magistraliniu keliu A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga sankirta. Darbai atlikti vadovaujantis 2016 metų kovo 25 dienos sutartimi su Lietuvos automobilių kelių direkcija prie LR susisiekimo ministerijos. Jų metu rekonstruota valstybinės reikšmės magistralinio kelio A17 Panevėžio aplinkkelis trišalės sankryžos su magistraliniu keliu A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga sankirta. Šiame ruože buvo atlikinėjami ne tik įprasti geodeziniai darbai tokie kaip geodezinio pagrindo sutankinimas, topografinės nuotraukos atlikimas, nužymėjimo darbai. Tačiau statybos darbų metu objekte buvo atliekama kasdienė geodezinė priežiūra, kurios metu buvo renkama informacija apie įrengtus sluoksnius (sankasa, ŠNS, skaldos pagrindas ir t.t.), kurie buvo kaupiami ir sisteminami. Surinktų duomenų pagrindų buvo rengiami įrengtų sluoksnių paviršiai. Tokie matavimai labai padės ateityje, kai norima bus rekonstruoti ar tvarkyti kelią, tad atsivertus įrengtų sluoksnių paviršius bus žinoma, kokiame gylyje kokia medžiaga yra. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject keliai, inžineriniai darbai, topografinis planas, reperiai en_US
dc.title Aukščių matavimų ypatumai kelių inžineriniuose darbuose en_US
dc.title.alternative Peculiarities of height measurements in road engineering works en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra