DSpace talpykla

Reklamos įtaka individualios burnos higienos priemonių pasirinkimui

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Janušauskaitė, Gabrielė
dc.date.accessioned 2021-06-30T07:58:36Z
dc.date.available 2021-06-30T07:58:36Z
dc.date.issued 2021-06-10
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4467
dc.description Relevance of the topic: according to the 2019 survey, the price of individual oral hygiene products has the greatest influence on consumer choice, and 55% of respondents identified advertising as one of the most important elements affecting their decision (Awais et al., 2019). An investigation in India showed that 59.1% of respondents indicated television or radio advertisements as the main factors influencing the choice of toothpaste, and only 9.3% of respondents use toothpaste which is recommended by an oral care specialist (Logaranjani et al., 2015). The problem of the research: what is the influence of advertising on the choice of individual oral hygiene products? The object of the research: the influence of advertising on the choice of individual oral hygiene products. The aim of this research: to reveal the influence of advertising on the choice of individual oral hygiene products. Objectives of the research: 1. to provide theoretical material about the influence of advertising on residents in making health-related decisions; 2. to describe the variety of oral cavity care products; 3. to reveal the influence of advertising on the choice of individual oral hygiene products depending on age, gender, income, and education. Methodology of the research and subjects: quantitative research is carried out, and the data collection method is an online survey. The empirical research data was collected from the 18th of February to the 9th of March in 2021, and 114 respondents took part in the survey. Participants of the research: Lithuanian residents from the age of 18, and non-probabilistic sampling is used to select participants. The instrument of the research is the online survey which consisted of 15 questions. The main results and conclusions of the empirical research: the research shows that the most noticeable advertisement about individual oral hygiene products is online advertising, but the recommendations of an oral care specialist have the greatest impact on the purchase of products. The results of the research revealed that women most often notice advertisements of individual oral hygiene products on the internet, and men in broadcast advertising, but when both genders purchase individual oral hygiene products, the consultation with an oral care specialist has the greatest influence. The research suggests that online advertising has the greatest impact on the purchase of products for younger people, and broadcast advertising for those over 46 years old. In all age groups, consultation with an oral cavity care specialist has a significant impact on the purchase of individual oral care products. For study participants who have completed basic education, the price is the most important thing when purchasing oral care products, and for those who have completed secondary, vocational, or higher education, the recommendations of an oral care specialist are the most important. en_US
dc.description.abstract Temos aktualumas: 2019 metais atlikto tyrimo metu buvo nustatyta, jog didžiausią įtaką vartotojų pasirinkimui turi individualios burnos higienos priemonių kaina, taip pat net 55% apklaustųjų reklamą nurodė kaip vieną svarbiausių veiksnių, darančių įtaką jų pasirinkimui (Awais ir kt., 2019). Indijoje atlikto tyrimo metu paaiškėjo, kad televizijos ar radijo reklama net 59,1 % apklaustųjų yra pagrindinis veiksnys, turintis įtakos dantų pastos pasirinkimui ir tik 9,3 % apklaustųjų naudoja burnos priežiūros specialisto rekomenduotas dantų pastas (Logaranjani ir kt., 2015). Tyrimo problema: kokia reklamos įtaka individualios burnos higienos priemonių pasirinkimui? Tyrimo objektas: reklamos įtaka individualios burnos higienos priemonių pasirinkimui. Tyrimo tikslas: atskleisti reklamos įtaką individualios burnos higienos priemonių pasirinkimui. Tyrimo uždaviniai: 1. teoriškai pagrįsti reklamos įtaką gyventojams priimant su sveikata susijusius sprendimus; 2. aprašyti burnos ertmės priežiūros priemonių įvairovę; 3. atskleisti reklamos įtaką individualios burnos higienos priemonių pasirinkimui priklausomai nuo amžiaus, lyties, pajamų, išsilavinimo. Tyrimo metodika ir tiriamieji: atliktas kiekybinis tyrimas, duomenų rinkimo metodas - apklausa internetu. Empirinio tyrimo duomenys rinkti 2021 metų vasario 18 - kovo 9 dienomis, apklausoje iš viso dalyvavo 114 respondentų. Tyrimo dalyviai: Lietuvos gyventojai, nuo 18 metų, dalyviai atrinkti netikimybinės proginės imties būdu. Tyrimo instrumentą - anketą sudarė 15 klausimų. Pagrindiniai empirinio tyrimo rezultatai ir išvados: Atliktas tyrimas rodo, jog dažniausiai pastebima reklama apie individualios burnos higienos priemones yra internetinė reklama, tačiau didžiausią įtaką priemonių įsigyjimui turi burnos priežiūros specialisto rekomendacijos. Tyrimo rezultatai atskleidė, jog moterys individualios burnos higienos priemonių reklamą dažniausiai pastebi internete, o vyrai transliacinėje reklamoje, tačiau abiem lytims įsigyjant individualios burnos higienos priemones didžiausią įtaką daro konsultacija su burnos priežiūros specialistu. Nustatyta, kad jaunesniems žmonėms didžiausią įtaką priemonių įgijimui daro reklama internete, o vyresniems nei 46 metų - transliacinė reklama. Visose amžiaus grupėse didelę įtaką individualios burnos priežiūros priemonių įsigyjimui turi konsultacija su burnos ertmės priežiūros specialistu. Tyrimo dalyviams, įgijusiems pagrindinį išsilavinimą, įsigyjant burnos ertmės priežiūros priemones svarbiausia yra kaina, o įgijusiems vidurinį, profesinį ar aukštąjį išsilavinimą svarbiausia burnos priežiūros specialisto rekomendacijos. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject reklama, burnos ertmės priežiūros priemonės, individuali burnos higiena en_US
dc.title Reklamos įtaka individualios burnos higienos priemonių pasirinkimui en_US
dc.title.alternative The Influence of Advertisement on the Choice of Individual Oral Hygiene Products. en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra