DSpace talpykla

Organizacijos „Eta“ marketingo komplekso tobulinimas po Covid-19 pandemijos

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Stankevičius, Gražvydas
dc.date.accessioned 2021-06-22T11:06:16Z
dc.date.available 2021-06-22T11:06:16Z
dc.date.issued 2021-06-09
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4432
dc.description A service marketing mix is a set of elements that helps companies to introduce their product, spread the word about it, advertise, stand out from the rest, and attract new customers. These are marketing techniques that are designed to show the customer the goals of the company. Much of the success depends on the proper use of the marketing mix that is, the greater and more accurate the focus on marketing, the better results of the company are expected. en_US
dc.description.abstract Marketingo kompleksas yra elementų rinkinys, kuris padeda įmonėms parodyti savo produktą, skleisti žinią apie jį, reklamuoti, išsiskirti iš kitų ir pritraukti naujus klientus. Tai yra marketinginiai metodai, kurie skirti klientui parodyti įmonės tikslus. Didelė dalis sėkmės priklauso nuo tinkamo marketingo komplekso panaudojimo – kuo didesnis ir tikslesnis dėmesys marketingui, tuo geresnių įmonės rezultatų galima sulaukti. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Spa organizacija, marketingo kompleksas, tobulinimas en_US
dc.title Organizacijos „Eta“ marketingo komplekso tobulinimas po Covid-19 pandemijos en_US
dc.title.alternative Improving the Marketing Mix of Organization Eta After the Covid-19 Pandemic en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra