DSpace talpykla

Pradinių klasių mokinių mokyklos nelankymo priežastys

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Morkūnienė, Orinta
dc.date.accessioned 2021-02-04T11:14:24Z
dc.date.available 2021-02-04T11:14:24Z
dc.date.issued 2021-01-18
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/4266
dc.description Investigation problem. The main purpose of education is to provide a person with the basics of moral and social maturity, the basics of cultural and ethnic self-awareness, elementary literacy, and to help him prepare for learning according to the basic education program. Absence from school has a negative effect on a child's learning and later life. The aim of research. To reveal the reasons of primary school students absenteism. The object of research. The reasons of primary school students absenteism. The tasks of research: 1. To describe the developmental features of primary school students from a theoretical point of view. 2. To describe the problem of absenteeism and its causes. 3. After an empirical study, discuss the possibilities of providing social assistance in the family to primary school students who do not attend school. 4. To reveal reasons of primary school students absenteism. The methods of research: analysis of scientific and legal literature sources, content analysis of documents, semi-structured interview, content analysis. Conclusions: The study revealed that the absence of primary school students is influenced by the lack of understanding of the content of learning, the child's personality traits, the family's economic / social living conditions, and relationships with parents and teachers. Lack of understanding of the learning content of primary school students reduces learning motivation, the child begins to lie, it becomes more difficult for him to communicate with teachers and peers, and psychological difficulties arise. Attendance at school is negatively affected by child personality traits such as low self-esteem, anxiety, disability, indifference, contradiction, irresponsibility, and self-reliance. Due to inappropriate family social / economic conditions, the child develops low self-esteem, nervousness occurs, the child lacks social skills, school facilities, and may experience bullying from friends. Disagreements in the family, harmful parental habits, negative parental attitudes towards science, excessive demands on teachers, poor relationships with teachers form a child's low self-esteem and reduce learning motivation. en_US
dc.description.abstract Tyrimo problema. Pagrindinė išsilavinimo paskirtis - suteikti asmeniui dorinės ir socialinės brandos pradmenis, kultūros bei etninės savivokos pagrindus, elementarų raštingumą, padėti jam pasirengti mokytis pagal pagrindinio ugdymo programą. Mokyklos nelankymas neigiamai veikia vaiko mokymąsi ir tolimesnį gyvenimą. Tyrimo tikslas. Atskleisti pradinių klasių mokinių mokyklos nelankymo priežastis. Tyrimo objektas. Pradinių klasių mokinių mokyklos nelankymo priežastys. Tyrimo uždaviniai: 1. Apibūdinti teoriniu aspektu pradinių klasių mokinių raidos bruožus. 2. Apibūdinti mokyklos nelankymo problemą ir jos priežastys. 3. Atlikus empirinį tyrimą aptarti socialinės pagalbos šeimoje teikimo galimybes pradinių klasių mokiniams nelankantiems mokyklos. 4. Pateikti mokyklos nelankymą skatinančias priežastis. Tyrimo metodai: mokslinės ir teisinės literatūros šaltinių analizė, dokumentų turinio analizė, pusiau struktūrizuotas interviu, turinio (Content) analizė. Išvados: tyrimas atskleidė, kad pradinių klasių mokinių mokyklos nelankymui turi įtakos mokymosi turinio nesupratimas, vaiko asmenybės bruožai, šeimos ekonominės/socialinės gyvenimo sąlygos, santykiai su tėvais ir mokytojais. Dėl pradinių klasių mokinių mokymosi turinio nesupratimo mažėja mokymosi motyvacija, vaikas pradeda meluoti, jam tampa sunkiau bendrauti su mokytojais ir bendraamžiais, iškyla psichologinių sunkumų. Neigiamai mokyklos lankymą veikia tokie vaiko asmenybės bruožai kaip žema savivertė, nerimastingumas, negalia, abejingumas, prieštaravimas, neatsakingumas ir nesavarankiškumas. Dėl netinkamų šeimos socialinių/ekonominių sąlygų formuojasi žema vaiko savivertė, atsiranda nervingumas, vaikui trūksta socialinių įgūdžių, mokyklinių priemonių, jis gali patirti draugų patyčias. Nesutarimai šeimoje, žalingi tėvų įpročiai, neigiamas tėvų požiūris į mokslą, per dideli mokytojų reikalavimai, netinkami santykiai su mokytojais formuoja žemą vaiko savivertę ir mažina mokymosi motyvaciją. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Mokyklos nelankymas en_US
dc.subject pradinė mokykla en_US
dc.title Pradinių klasių mokinių mokyklos nelankymo priežastys en_US
dc.title.alternative The Reasons of Primary School Students Absenteeism en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra